שתף קטע נבחר

כץ: "ממן כבר ניסה את מזלו ותמיד חזר אלינו"

הבעלים של הפועל חיפה התייחס לאפשרות שהקשר יעבור למכבי ת"א: "הוא כבר היה בקבוצות אחרות, אבל אצלנו טוב לו". במועדון מרוצים מהעלייה לשמינית גמר הגביע: "יש פה שינוי גדול, ממריבות וכעסים הכל הפך לטוב"

אחרי שהביסו (6:1) את כפר קאסם והעפילו לשמינית גמר גביע המדינה, בהפועל חיפה החליטו לצאת ליום כיף קבוצתי שיכלול ג'קוזי וסאונות. מחר (ש') יזכו השחקנים ליום חופש וביום ראשון יחדשו את האימונים לקראת משחק הליגה ביום רביעי מול מ.ס אשדוד.

 

בחיפה מעידים על אווירה טובה במועדון שהובילה לטענתם לתוצאות האחרונות. גורם במועדון אמר ל-ynet ספורט: "אין ספק שיש פה שינוי גדול. ממריבות, כעסים ומתיחות הכל הפך לטוב. יש צוות מקצועי חדש שגורם לכל השינוי הזה, שבסופו של דבר גורם לחדר הלבשה שמח והחשוב מכל - לתוצאות על הדשא. צריך לשמור על זה בכוח".

 

יואב כץ (צילום: מיקי שורץ) (צילום: מיקי שורץ)
יואב כץ(צילום: מיקי שורץ)

 

מי שזכה למרבית המחמאות אמש היה חנן ממן, שכבש ארבעה שערים במחצית הראשונה לפני שהוחלף. במקביל, למידע שהתקבל במועדון שפורסם אתמול ב-ynet ספורט, לפיו במכבי ת"א עוקבים אחרי ממן, הבעלים יואב כץ טוען כי הוא חושש מעזיבה אפשרית של הקשר. כץ שמעריך מאוד את השחקן, נמצא איתו בקשר ואמר: "חנן נשאר בהפועל חיפה. הוא בעבר כבר ניסה את מזלו בקבוצות אחרות ובסופו של דבר חזר אלינו, כי פה הכי טוב לו".

 

שחקני הפועל חיפה ביום כיף ()
שחקני הפועל חיפה ביום כיף

 

ממן עצמו, שמעברו האפשרי הפך לשיחת היום במועדון, אמר: "אני ממשיך בהפועל חיפה, יש לי אופציה לעונה נוספת. כרגע אין כלום". למרות הדברים, מאחורי הקלעים טען ממן בפני מקרוביו כי גם אם תתקבל הצעה לגביו, סוכנו אינו מעדכן אותו עד לשלב בו יהיה חוזה מוכן. על המשחק אתמול והשיא האישי ששבר הוסיף ממן: "ארבעה שערים, חמישה שערים, מה זה משנה? אני שמח שהחברים מפרגנים לי. עשינו את המשחק קל. אני זוכר שהיינו מגיעים להארכה מול קבוצות מליגה א'. השערים? אלו שיאים שלא מעניינים אותי. אני רוצה לקחת עם המועדון הזה תואר. לפני המשחק שאלנו מי מהשחקנים מחזיק בגביע, הסתכלנו אחד על השני והבנו שלאף אחד אין. מהאימון הראשון ניר ודני הזהירו אותנו שלא נבוא 'רכים'".

 

שחקני הפועל חיפה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
שחקני הפועל חיפה(צילום: ראובן שוורץ)

 

בתוך כך המנהל המקצועי ניר קלינגר ממשיך לעבוד במרץ על נושא החיזוק עם פתיחת חלון ההעברות. ההחלטה שהתקבלה בין אנשי הצוות המקצועי לבעלים היא לצרף שחקנים "עם מחשבה

עתידית".

 

בשלב זה הבאת שחקן זר תקועה, בשל העובדה שטרם התקבלה הצעה עבור פיליפ יאזביץ', שקיבל השבוע הודעה לפיה הוא רשאי למצוא קבוצה. בשל כך, עד שלא תגיע הצעה שכזו אין מקום לזר. במקביל, בשוק הישראלי, לטענת ראשי המועדון קשה למצוא שחקן מתאים.

 

קלינגר עצמו התייחס לחלון ההעברות: "לא נביא סתם שחקן. צריך לפעול נכון בנושא הזה, עם מחשבה קדימה". בחיפה מקווים שעד יום ראשון יהיו התפתחויות בנוגע לשחקני הפועל ת"א, ביניהם גל שיש ושמואל שיימן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים