שתף קטע נבחר

אנחת רווחה: אלירן עטר ייעדר רק שבועיים

החשש לקרע הוסר לאחר בדיקת אולטרסאונד שקבעה שחלוץ מכבי חיפה סובל ממתיחה בלבד. במועדון מקווים שעסקת עומר דמארי תיסגר היום. בחיפה הבהירו כי גם אם מולנסטיין יציע להתפטר, הבעלים לא יסכים. קשר נבחרת גאנה אבנזר אופורי והחלוץ הנורבגי פיטים אזמי מעומדים להצטרף

למכבי חיפה לא חסרות צרות אחרי ההדחה מגביע המדינה אתמול (ש'), בהפסד הביתי (2:0) למכבי פ"ת. הירוקים המשיכו ביכולת החלשה והמאמן רנה מולנסטיין ספג קריאות בוז, אבל עיקר הדאגה עסקה באלירן עטר שנפצע והוחלף במחצית הראשונה.

 

היום הוסר החשש לקרע בשריר הירך האחורי ועטר ייעדר שבועיים בלבד. מתוצאות בדיקת האולטרסאונד שעבר החלוץ, עולה כי הוא סובל ממתיחה בלבד.

 

אלירן עטר (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
אלירן עטר(צילום: אבי רוקח)

 

בחזרה למולנסטיין. בהנהלת מכבי חיפה מבהירים כי אין כוונה להיפרד מהמאמן. גם אם הוא ירצה להתפטר, הנשיא יעקב שחר לא מתכוון לקבל את התפטרותו ולטענתו, האשמים במצב הם השחקנים.

 

במועדון מסרו: "לא הגיוני שבמשך חמש שנים הקבוצה לא מצליחה ותמיד מאמנים משלמים את המחיר, הגיע הזמן ששחקנים שלא פוגעים ישלמו את המחיר ולא המאמנים". הדבר המדאיג ביותר מבחינת הירוקים הוא היכולת החלשה של הקבוצה, שכשלה שוב לעיני הקהל הביתי.

 

הגיע הזמן ששחקנים שלא פוגעים ישלמו את המחיר" (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
הגיע הזמן ששחקנים שלא פוגעים ישלמו את המחיר"(צילום: גיל נחושתן)

 

שחקן בחיפה אמר: "בושה שקבוצה כמו שלנו איבדה סיכוי לתואר כבר בינואר, איכזבנו את הקהל האדיר שלנו ואנחנו אשמים במצב". מארק ואליינטה שהיה אשם בספיגת השער הראשון ואיאד אבו עביד ספגו ביקורת על יכולתם. גם רועי קהת, שהוחלף, נראה מאוכזב מאוד מהחילוף למרות שנפצע כמה דקות קודם לכן. בחיפה מקווים מאוד שהקשר ישתפר בהמשך העונה.
 

בקרב הקהל הייתה התלהמות גדולה וביציע המרכזי נפתחה קטטה בין האוהדים, כאשר אלו באו בטענות קשות למאמן ולקבוצה שנראית כבויה לחלוטין. רפי אוסמו, מנהל הקבוצה שנחשב לאיש המקורב ביותר לרנה מולנסטיין, שוחח עם אוהדים שקיללו וניסה להרגיע אותם.
 

יחליף מחר את המדים? עומר דמארי (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
יחליף מחר את המדים? עומר דמארי(צילום: רויטרס)

 

גם תור קרלסן, המנהל הספורטיבי של הקבוצה, ספג לא מעט אש מהקהל הירוק: "די לדבר על תהליך, איזה שחקנים הביאו? בחירות רעות, יעקב שחר צריך להפסיק להיות טוב. מי שנכשל

צריך לשלם את המחיר, עובדים על יענקל'ה. נמאס, מי שנכשל שילך הבית מיד". 

 

קרלסן, שנמצא בחו"ל ובוחן מועמדים לחיזוק הקבוצה, סימן קשר וחלוץ זרים. קרלסן מקווה להחתים את קשר נבחרת גאנה, אבנזר אופורי (21), המשחק בליגה השבדית והחלוץ הנורבגי פיטים אזמי (24). בחיפה מקווים לסגור את עסקת עומר דמארי ביממה הקרובה, לאחר שמרבית הפרטים סוכמו. בלם הרכש איולפסון צפוי לערוך את הבכורה שלו מול הפועל ב"ש ביום שלישי הקרוב.

 

גורם במועדון: "החלטנו לשנות את הסגל ולתת לשחקנים הזדמנות למצוא מועדונים חדשים, במטרה לתת לשחקנים הצעירים שלנו הזדמנות. אנחנו לא משנים את האסטרטגיה שלנו בגלל כמה תוצאות מאכזבות. השחקנים ששוחררו קיבלו מספיק הזדמנויות. אנחנו מעדיפים לתת הזדמנות לשחקני הנוער שלנו מאשר להמשיך לתת הזדמנויות לשחקנים ותיקים שלא תרמו כלום בשישה חודשים. ברור לכולם שאנחנו עובדים קשה כדי לשנות את הסגל שלנו, אבל המהלך הזה לא יקרה ביום או שבוע. אנחנו יודעים איזה שחקנים לא בתוכניות שלנו ואנחנו עובדים קשה כדי לצרף את השחקנים הנכונים. היינו שמחים לעשות את זה בקיץ, אבל ככל שנקדים, יהיה טוב יותר. נמשיך בעבודה הזאת עד שחלון ההעברות ייסגר".


פורסם לראשונה 08/01/2017 07:36

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים