שתף קטע נבחר

ב"ש רוצה לשבור את הנאחס, ורמוט ב-11 של חיפה?

האלופה תארח בטוטו-טרנר את הירוקים (21:00), תנסה לנצח אותה לראשונה מאז שחנכה את האצטדיון ולהגדיל זמנית את הפער בפסגה ל-11 נקודות. הובאן, מליקסון ואוחנה נאבקים על מקום בהרכב. חיפה: עזרא שוב הוזכר כמועמד להצטרף. פלט חתם באלניספור הטורקית

מאז חנכה הפועל באר-שבע את אצטדיון טוטו-טרנר, בספטמבר 2015, היא לא הפסידה בו באף משחק ליגה. מנגד, בשני המפגשים הביתיים שלה מכבי חיפה היא גם לא הצליחה לנצח. הערב (ג', 21:00) היא תנסה לעשות את זה כשתארח שוב את הירוקים.

 

הטבלה העדכנית של ליגת העל ()
הטבלה העדכנית של ליגת העל

 

במשחק הראשון במגרש לא הצליחה האלופה להכניע את חיפה על אף שהייתה בעשרה שחקנים משלב מוקדם מאוד - וסיימה מולה ב-0:0. במשחק השני, בפלייאוף העליון של העונה שעברה, חיפה הייתה קרובה מאוד לניצחון אך פנדל לקראת הסיום של בן שהר, בתוספת להצלה גדולה של לואי טאהא במאני טיים, מנעו מבאר-שבע הפסד.

 

מיכאל אוחנה מול קמיל ואצק. הנאחס הירוק יישבר? (צילום: ישראל יוסף) (צילום: ישראל יוסף)
מיכאל אוחנה מול קמיל ואצק. הנאחס הירוק יישבר?(צילום: ישראל יוסף)

 

שחקניו של ברק בכר מגיעים להתמודדות אחרי שלושה משחקי ליגה בלי ניצחון ומאמינים שהם יכולים וצריכים לקחת שלוש נקודות. מהסגל ימשיך להיעדר הבלם מיגל ויטור, שלא צפוי לחזור בקרוב.

 

באימון אמש בכר כבר תירגל את ההרכב וההערכה היא שההתלבטות היחידה שלו קשורה לאיוש עמדת השחקן השלישי בחוליית הקישור, שכבר מורכבת מג'ון אוגו ומהראן ראדי. שלושה מתמודדים על מקום אחד ב-11: אובידיו הובאן, מאור מליקסון ומיכאל אוחנה. יובל שבתאי, שיושאל להפועל תל-אביב או הפועל רעננה, יישב ביציע.

 

עדיין מתלבט. ברק בכר (צילום: ישראל יוסף) (צילום: ישראל יוסף)
עדיין מתלבט. ברק בכר(צילום: ישראל יוסף)

 

אוהדי הקבוצה מתכוננים למשחק כאילו מדובר במשחק אירופי ומכינים תפאורה מיוחדת ביציע הדרומי. לפני השריקה ייערך טקס לזכרם של שני אוהדים והאצטדיון צפוי להיות מלא, כאשר כל הכרטיסים כבר נמכרו לפני מספר ימים.

 

מולנסטיין מתלבט: ורמוט או קהת

ומה חדש במכבי חיפה? רנה מולנסטיין מתלבט האם לפתוח עם גילי ורמוט ב-11 או לתת לרועי קהת המאכזב את חולצת ההרכב. מוחמד עוואד צפוי לקבל גם כן קרדיט בהרכב, איאד אבו עביד, שהיה חלש מאוד כבלם, יוסט לעמדת המגן השמאלי כאשר סאן מנחם יעבור לקישור.

 

אבו עביד מול שהר, במשחק בגביע הטוטו (צילום: ישראל יוסף) (צילום: ישראל יוסף)
אבו עביד מול שהר, במשחק בגביע הטוטו(צילום: ישראל יוסף)

 

יניב בריק יפתח לצידם של קאמיל ואצ'ק ונטע לביא בקישור, מארק ואליינטה יחזור לעמדת הבלם לצידו דקל קינן. אולמר איולפסון, בלם הרכש האיסלנדי, ימתין לצ'אנס על הספסל. בקבוצה מבינים את חשיבות המשחק ואמרו: "מדובר במשחק מפתח להמשך העונה, תוצאה טובה תתן לנו דחיפה קדימה".

 

עומר דמארי, שסיכם לעונה וחצי, יעבור היום בדיקות רפואיות ובחיפה ממתינים לשחרור מלייפציג הגרמנית. שמו של חן עזרא הוזכר שוב כמועמד להצטרף. בינתיים, גלינור פלט, שקיבל אישור לעזוב את הירוקים, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet ספורט, חתם באלניספור מהליגה הטורקית,

 

הרכב משוער: עומרי גלזר; איאד אבו עביד, דקל קינן, מארק ואליינטה, גארי קאגלמאכר; נטע לביא, יניב בריק, קמיל ואצ'ק, סאן מנחם, גילי ורמוט (רועי קהת); מוחמד עוואד.


פורסם לראשונה 10/01/2017 09:42

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים