שתף קטע נבחר

אלטמן וגוטליב יחרימו את הדרבי

הקשר והבלם דורשים שחרור מיידי. שחר הירש חתם רשמית. אריאל הרוש הסכים לקצץ רבע נוסף משכרו וסיכם על חוזה לארבעה חודשים וחצי, שישאיר אותו בקבוצה עד לסיום העונה. צפוי לעמוד בין הקורות בדרבי (ב', 21:00)

עומרי אלטמן ואדי גוטליב דורשים לקבל מיד שחרור מהפועל תל אביב, ולא ישחקו בדרבי מחר (ב', 21:00) מול מכבי ת"א. אלטמן עשוי לעבור למכבי חיפה במסגרת החלפת שחקנים ובתוספת 200 אלף דולר.

 

הפורמט כרגע הוא תשלום של 200 אלף דולר להפועל והעברה של מספר שחקנים אליה, כשבין השמות שהועלו אפשר למנות את שובל גוזלן, איסמעיל ריאן או שחר הירש, יחד עם אפשרויות כמו עיאד חבשי, משומר או ג'אבר. ההערכה היא כי לפחות שלושה שחקנים יגיעו לוולפסון במסגרת עסקה כזו.

 

אלטמן ורונן קצב. שיחה קשה עם ניסנוב (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
אלטמן ורונן קצב. שיחה קשה עם ניסנוב(צילום: יאיר שגיא)

 

בסופ"ש תקף הבעלים שרון ניסנוב את עומרי אלטמן ("אני מודיע חד משמעית שלא אתן לעומרי אלטמן או לאדי גוטליב לסחוט אותנו. לא אוותר להם, שישחקו בדרבי, יש להם חוזים במועדון"), ואתמול נפגשו שני הצדדים לפני האימון יחד עם הסוכן רונן קצב. אלטמן הטיח בניסנוב: "איך אתה מעז לדבר אליי בצורה כזו? אני חמדן? יש לי חוזה, תעמדו בו ואמשיך". החלוץ שהחרים את האימונים ואת המשחק מול עירוני קריית שמונה דורש שיכבדו את אחת האפשרויות: חוזה של 83 אלף שקל בחודש שישנו בבקרה, או חוזה שסוכם מול אמיר כבירי ולא נחתם: 39 אלף שקל ומיליון שקלים בעשרים תשלומים החל מינואר.

 

הבלם אדי גוטליב לא השתתף באימון, לאחר שטען כי הוא עדיין פצוע. בסביבתו נחושים שהוא יעזוב למכבי ת"א או לליגה הרוסית, אך בהפועל ת"א הבהירו לו כי זה יהיה רק תמורת 3.1 מיליון אירו. אחרי שישראל זגורי עבר לבית"ר ירושלים, רק חן עזרא עוד צריך להשיב להפועל עד לשלישי הקרוב אם הוא מקבל את הצעת המועדון או עובר לקבוצה אחרת.

 

הירש חתם, הרוש יישאר

שחר הירש חתם היום בקבוצה רשמית. "אני שמח להצטרף להפועל תל אביב ומקווה שביחד נצא לדרך חדשה", אמר החלוץ. גם חסן אבו זייד ששוחרר מבני יהודה, סיכם עקרונית.

 

 (צילום: הפועל תל תל אביב)

 

השוער אריאל הרוש סיכם היום (א') על חוזה לארבעה חודשים וחצי בקבוצה. אחרי שכבר נדמה היה שהפערים הגדולים בין הצדדים לא יבשילו להישארותו, הרוש הסכים לקצץ רבע נוסף משכרו ויישאר עד לסיום העונה.

 

הרוש כבר יתאמן היום עם הקבוצה ויעמוד מחר בין הקורות במשחק הדרבי, כשהוא עשוי לחתום לפני האימון או אחריו. אחת הסיבות המרכזיות היא הנבחרת - מאחר שדודו גורש לא יוכל לשחק נגד ספרד במארס הקרוב בגלל צבירת כרטיסים צהובים, ובהתחשב בכך שהוא מציג יכולת טובה, העדיף הרוש להישאר במסגרת.

 

הרוש עם אביחי ידין באימון (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
הרוש עם אביחי ידין באימון(צילום: יאיר שגיא)

 

מנחם קורצקי ויגאל אנטבי העבירו אתמול אימון בכורה, אחרי הפרסום הראשון ב-ynet על מועמדותו, אולם עמדו לרשותם עשרה שחקנים בלבד. מתברר כי קורצקי הסכים לקבל שכר נמוך במיוחד, 16 אלף שקלים בחודש בלבד. קודמו בתפקיד גיא לוזון קיבל פי שלושה ממנו.

 

ניסנוב גם ביקש מאלונה ברקת לשאול את יובל שבתאי ורועי גורדנה, בעוד שבתאי מבחינתו הבהיר כי כבר התחייב בפני הפועל רעננה. הפועל ת"א רוצה לצרף לפחות חמישה שחקנים בשלושת השבועות הקרובים.

 

הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל נפגשה היום עם הנאמן עו"ד שאול קוטלר ושניים מקבוצת הרכישה של הפועל ת"א, איציק ניסנוב וזאב גרינברג. בהתאחדות ביקשו לקבל מסמכים נוספים ולהעמיד לרשות הבקרה את הבטוחות הנדרשות, עד לפגישה הבאה שתתקיים בעוד כשבועיים.


פורסם לראשונה 15/01/2017 13:13

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
עומרי אלטמן
צילום: עוז מועלם
מומלצים