שתף קטע נבחר

קורצקי: "מאמין מאוד שאפשר להישאר בליגה"

מאמנה החדש של הפועל תל אביב, שעל בואו פורסם לראשונה ב-ynet ספורט, דיבר לקראת המשחק מול מכבי ת"א (ב', 21:00) ולא מרים ידיים: "אני לא לוזר, מצפה מכולם להילחם עד הדקה האחרונה. נבוא לנצח בדרבי". על הסגל: "קיבלתי אישור להחתים שחקנים בסכומים ראויים. תוך שבועיים המצב יתבהר"

מאמנה החדש של הפועל תל אביב, מנחם קורצקי, התייצב היום במסיבת עיתונאים ראשונה בתפקיד, אחרי שחתם לעונה וחצי במועדון. ההתחלה של קורצקי לא פשוטה ובאימון הבכורה שלו השתתפו עשרה שחקנים בלבד. מחר (ב', 21:00) הוא יפגוש את מכבי תל אביב לדרבי באצטדיון המושבה.

 

אריאל הרוש יישאר, שחר הירש יצטרף

טבלת ליגת העל

 

קורצקי פתח ואמר: "חשבתי והאמנתי שאחזור לליגת העל, כל הזמן דיברתי על כך שאני רוצה לחזור לליגה. ידעתי מה המצב של הפועל תל אביב. אי הוודאות די תוקעת אותנו מלהביא שחקנים, אבל אני מניח שאחרי השבועיים הקרובים נסגור את הסגל ונעמיד קבוצה שתנסה להישאר בליגת העל".

 

"למי נכון לרדת ליגה? המועדון הבריא". קורצקי (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
"למי נכון לרדת ליגה? המועדון הבריא". קורצקי(צילום: יאיר שגיא)

 

"יש מספר מועמדים, יש שחקנים שרוצים להגיע", סיפר קורצקי. "נתנו לי אור ירוק להביא שחקנים בסכומים ראויים. אנחנו יושבים עם שחקנים, זה לא מצב אידיאלי אבל יש שחקנים ראויים. אנחנו לא רוצים ליפול עם שחקנים, רוצים להביא שחקנים שיעזרו. המטרות השתנו. בניגוד לתחילת העונה שבה דיברו על צמרת, המטרה עכשיו היא להישאר בליגה. אני בטוח שיבואו שחקנים. מנסים להביא שניים-שלושה שחקנים עד מחר. יהיו גם שחקני נוער שישחקו מחר".

 

קורצקי הביע אופטימיות, חרף העובדה שהפועל מדורגת אחרי הורדת הנקודות במקום האחרון, מרחק 9 נקודות מחוף מבטחים: "אני מאוד מאמין שאפשר להישאר בליגה. הליגה לא ברחה להפועל ת"א. במומנטום טוב אפשר לעשות את זה".

 

קורצקי עם עוזרו יגאל אנטבי (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
קורצקי עם עוזרו יגאל אנטבי(צילום: יאיר שגיא)

 

המאמן, שעזב בנובמבר את רמת השרון מהליגה הלאומית, הוסיף: "לא נכשלתי בארבע קבוצות, את הפועל פ"ת עזבתי כשהיא הייתה במקום הראשון בלאומית, ומכבי נתניה התפרקה בתקופה שאימנתי שם. אני אותו מאמן שהייתי, אני בא עם אנרגיות חזקות. יש פה חבר'ה שאוהדים את הפועל ת"א ורוצים להחזיר אותה לצמרת של הכדורגל הישראלי. אני מאמין שהמועדון יחזור לשם. אני לא לוזר, אני מצפה מכולם להילחם עד הדקה האחרונה כדי להישאר בליגת העל. למי זה נכון לרדת ליגה? המועדון הבריא, הוא מתחיל מנקודת פתיחה כמו כל מועדון אחר".

 

"הפועל תל אביב היא מועדון ששואפים להגיע אליו בכל סיטואציה", המשיך קורצקי. "נכון שהמצב לא נעים, אבל אני רוצה להחזיר את הפועל למקום שהיא ראויה לו. מחר בדרבי נבוא עם מי שיש ומה שיש. אני מקווה מאוד שזה יסתיים בניצחון שלנו, אני מאמין שבכל מקום ובכל מצב הפועל ת"א יכולה לבוא ולנצח".

 

מתנגד לתבוסתנות. מנחם קורצקי (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
מתנגד לתבוסתנות. מנחם קורצקי(צילום: יאיר שגיא)

 

לקראת הדרבי אמר קורצקי: "נשב, נלמד את מכבי ת"א. לא חושב שיש שם סודות, אבל נלמד את השינוי בהרכב שהתבצע שם לאחרונה. אנחנו מבינים שהכל צפוף בתחתית והליגה נושמת ומשחקת. אני מאמין שבשבועיים הקרובים המצב יתבהר. צריכים להביא שחקנים שיתאימו לסגנון המשחק, וישנו טיפה את סגנון המשחק שהיה בהפועל ת"א עד עכשיו. נצטרך להמר יותר, לרוץ יותר קדימה, ללחוץ ולנסות לנצח. אני מאמין מאוד בשחקנים שנשארו פה".

 

"המועדון צריך להיות בליגת העל. לא צריך לפעול בתבוסתנות ולהרים ידיים", סיכם. "הייתה אפשרות שלא תהיה קבוצה והיא תרד לליגה ג', אבל בחרנו להתמודד עם המצב הזה. באו אנשים טובים שרוצים לעזור למועדון וגם להשאיר אותו בליגה בעונה הזאת. גיא לוזון עשה פה עבודה טובה במגבלות שהיו פה. המטרה שלי היא להמשיך את זה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
מנחם קורצקי
צילום: יאיר שגיא
מומלצים