שתף קטע נבחר

פיטים עזמי חתם, עטר בספק למכבי ת"א

חלוץ הרכש הנורבגי הצטרף רשמית. אלירן עטר נטש את האימון אחרי שסבל שוב מכאבים במקום בו נפצע. עד סוף השבוע יוחלט אם ייכלל בסגל למשחק בשבוע הבא (ב'). אוהד לויטה מתאמן באופן מלא ועשוי לפתוח בשער. במועדון חוששים שיעקב שחר יעזוב אם התוצאות לא ישתפרו: "הוא עשה פה השקעה מטורפת שהיא סוג של התאבדות"

 

חלוץ הרכש הצטרף רשמית: פיטים עזמי חתם היום (ב') במכבי חיפה. הנורווגי, שכבש 33 שערים ב-104 משחקים בקריירה, יצטרף לקבוצה של רנה מולנסטיין. עזמי (24) שהגיע מבודו גלימט הנורווגית, חתם בירוקים לשנתיים וחצי, עם אופציה לשנה נוספת.

 

עזמי יכול לשחק בשלוש נבחרות: נורווגיה, אלבניה וקוסובו. החלוץ החל דרכו בקבוצת פולו ובשנתיים האחרונות שיחק בבודו גלימט. השחקן התייחס לחתימה: "מדובר במועדון עם היסטוריה עצומה וסגל צעיר. אני מקווה שאצליח לגרום לכך שנהיה טובים יותר, שהקהל יאהב אותי ושאגרום לו להיות שמח".

 

המנהל הספורטיבי של הקבוצה, טור קרלסן: "אנחנו שמחים שפיטים מצטרף אלינו. אנחנו מאמינים שהוא יוסיף אנרגיה ותשוקה רבה למשחק הקבוצתי. הוא שחקן צעיר עם הרבה פוטנציאל לצמיחה ואנו מאמינים שהוא יהפוך לשחקן מפתח בשנים הקרובות".

 

אלירן עטר, שרק חזר מפציעה, נטש היום את האימון לאחר שחש שוב כאבים במקום בו נפצע. החלוץ ייבדק מחר ועל פי הממצאים יוחלט אם ייכלל בסגל למשחק ביום שני מול מכבי תל אביב. השוער אוהד לויטה, שחזר מפציעה, מתאמן באופן מלא והמאמן רנה מולנסטיין שוקל לתת לו לפתוח בשבוע הבא, כשההחלטה על כך תתקבל עד סוף השבוע הזה. לויטה עצמו כתב היום בדף הפייסבוק שלו: "תקופה לא קלה, אבל שמח לחזור לעניינים".

 

אלירן עטר. שוב סבל מכאבים (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
אלירן עטר. שוב סבל מכאבים(צילום: ראובן כהן)

 

שחקנים אחרים שנעדרו לאחרונה - ואצק, קגלמאכר, ואליינטה וסאן מנחם - צפויים לחזור לסגל מול מכבי ת"א. אחרי רצף ארבעת ההפסדים, המאמן ההולנדי ביקש אתמול משחקניו:

"אל תקשיבו לכל הרחשים מסביב. בואו נהיה מגובשים ויחד נהיה חזקים".

 

גורמים במועדון הביעו אתמול חשש כי במקרה שהמצב לא ישתפר והתוצאות לא יגיעו הנשיא יעקב שחר "עלול להתייאש", כלשונם. "כל האווירה בתוך המועדון ומסביבו בהחלט לא נעימה. יענקל'ה עושה פה השקעה מטורפת שהיא סוג של התאבדות, וזה כולל את מה שכבר הובא לפה - כולל הצוות המקצועי וכולל שחקני הרכש שעוברים לכאן עכשיו בחלון העברות. אם כל זה לא יצליח, בהחלט ייתכן מאוד שהוא ישקול את המשך דרכו", אמר גורם בקבוצה.

 

שחר. במועדון חוששים שהוא עלול להתייאש (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
שחר. במועדון חוששים שהוא עלול להתייאש(צילום: ראובן שוורץ)

 

למרות הכל, בחיפה גם הביעו אופטימיות, בהסתמך על חזרתם של מרבית שחקני הסגל למשחק הקרוב. גורם במועדון אמר: "זה כמו שיתוק. רוצים ולא יכולים. סף השבירה פה נמוך מאוד. בכל מצב נורמלי ההרכב ששיחק לאחרונה לא יכול להוביל את המועדון, אלא רק לשמש כגיבוי. מבלי לפגוע באף אחד, מדובר בשחקנים צעירים שבמצב רגיל לא היו משחקים".

 


פורסם לראשונה 23/01/2017 09:45

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה
פיטים עזמי
צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה
מומלצים