שתף קטע נבחר

הפועל חיפה: דור פרץ הושאל עד סיום העונה

עסקת העברתו של הקשר האחורי של מכבי ת"א נסגרה והוא הרכש השלישי של דני גולן בינואר. עמית שומוביץ' מתאמן עם הקבוצה שתחליט בקרוב אם לצרפו. כץ לא יערוך אסיפה לפני הפועל ת"א (א', 20:15)

הפועל חיפה כנראה מאוד אוהבת את השחקנים של מכבי תל אביב ולאחר שכבר צירפה את עדן בן בסט, גם הקשר האחורי של הצהובים, דור פרץ, שלא זכה ליותר מדי קרדיט מפתיחת העונה, הצטרף היום (ו') בהשאלה עד לסיום העונה.

 

לטבלת ליגת העל

 

הקשר הצעיר (21), לו שתי הופעות בנבחרת ישראל, הושאל כאמור עד לסיום העונה ויצטרף לסגל של דני גולן. פרץ, הרכש השלישי של המועדון בינואר (יחד עם בן בסט ושמואל שיימן) יערוך אימון ראשון במדים החדשים כבר מחר לקראת המפגש מול הפועל ת"א ביום ראשון (20:15). הבעלים, יואב כץ, אמר לאחר חתימתו: "אין לי ספק שהשחקנים שצירפנו בחלון ההעברות יעזרו לנו להשיג את המטרות".

 

בדרכו של בן בסט. פרץ (משמאל) (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
בדרכו של בן בסט. פרץ (משמאל)(צילום: אורן אהרוני)

 

המגן הימני, עמית שומוביץ', ששיחק במכבי נתניה ובליגת המכללות החל להיבחן בקבוצה. שומוביץ' שיחק באוניברסיטת קולומביה שם סיים בהצלחה תואר בכלכלה וחזר לישראל לאחרונה. הבעלים יואב כץ אמר: "ניר קלינגר הביא אותו ואני מקווה שהוא ירשים ויצטרף אלינו".

 

הקבוצה המשיכה בהכנות לקראת המשחק מול הפועל תל אביב. כץ הודיע לצוות המקצועי כי אינו מתכוון לערוך אסיפה מיוחדת ובמקומה יקיים שיחות אישיות עם מספר שחקנים על מנת לשמוע מהם על תחושותיהם לקראת המשחק ועל המוטיבציה שלהם לקראתו.

 

כץ. לא תהיה אסיפה הפעם (צילום: מיקי שורץ) (צילום: מיקי שורץ)
כץ. לא תהיה אסיפה הפעם(צילום: מיקי שורץ)

 

מקסים פלקושצ'נקו עדיין לא החלים מהפציעה שלו וייעדר מהמשחק. ההערכה היא הקשר ישוב רק בשבוע הבא.

 


פורסם לראשונה 27/01/2017 12:25

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים