שתף קטע נבחר

ליגת העל: 0:2 למכבי פ"ת על בני יהודה

מחזור 20: השחקנים של קובי רפואה רשמו משחק תשיעי ברציפות ללא הפסד והתקרבו לצמרת. מיחאי רומן (31) ומנור סולומון (78, טעות של השוער אמיליו זובאס) כבשו. נאור פסר הורחק (80). מאמן המנצחת: "טעינו בדברים הקטנים, זה עיצבן אותי". ניסן יחזקאל: "הגיע לנו יותר". אמיר עגייב חזר לבני יהודה

חושבים שהמאבק על האליפות יתנהל רק בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב? כדאי שתקחו גם את מכבי פתח תקווה בחשבון. השחקנים של קובי רפואה גברו הערב (ש') 0:2 על בני יהודה במשחק שהתנהל בגשם שוטף במחזור ה-20 בליגת העל.

 


 

 

היה זה המשחק התשיעי ברציפות אותו סיימה מכבי פתח תקווה ללא הפסד, אחרי שהיא סיימה בתיקו 1:1 מול באר שבע במחזור הקודם וגם הספיקה להדיח באמצע השבוע את הפועל תל אביב בשמינית גמר גביע המדינה. מיחאי רומן כבש ראשון לזכות המארחים בדקה ה-31, כאשר השתלט על כדור ברחבה ובעט לרשת.

 

מיחאי רומן (מימין) עם דור אלו וגיא מלמד (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
מיחאי רומן (מימין) עם דור אלו וגיא מלמד(צילום: ראובן שוורץ)
 

פדרו גלבאן (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
פדרו גלבאן(צילום: ראובן שוורץ)

 

בני יהודה הייתה קרובה לשיוויון בדקה ה-67 כאשר עומר דנינו כמעט כבש שער עצמי. נריוס ולסקיס הגביה לרחבה, דנינו ניסה להרחיק, אבל הכדור שבעט הוסט לאחור ונחת על המשקוף. המחליף מנור סולומון כבש (78) את השני אחרי טעות של אמיליו זובאס, אשר יצא גרוע משערו ולא הצליח לתפוס את הכדור שהוסט על ידי הרוח.

 

גידי קאניוק בועט (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
גידי קאניוק בועט(צילום: ראובן שוורץ)
 

טיז'אן ג'ייטה מול קאניוק (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
טיז'אן ג'ייטה מול קאניוק(צילום: ראובן שוורץ)

 

הדבר היחיד שהעיב על הניצחון של מכבי פתח תקווה הייתה העובדה שהיא סיימה את המשחק בעשרה שחקנים. המגן השמאלי נאור פסר, שהציג משחק נוקשה וביצע עבירות גסות, ספג

כרטיס צהוב שני והורחק בדקה ה-80.

 

קובי רפואה: "אנחנו צריכים להמשיך בדרך שלנו. המחצית הראשונה הייתה פנטסטית. בשנייה בני יהודה הגיעה לכמה מצבים, יכולנו להכריע מוקדם יותר את המשחק, אבל אני מרוצה מהניצחון. שחקנים צריכים לדעת לקבל החלטות נכונות, אבל בדברים הקטנים לא עשינו את זה וזה עיצבן אותי".

 

על החיזוק המיועד: "אנחנו מאוד מקווים שנאמדי אודואמדי יגיע ויעזור לנו. הוא אמנם שיחק במילאן, אבל רק שני משחקים וזה לא אומר". על מנור סולומון: "מנור צריך עדיין להשתפשף, אבל הוא שחקן טוב ואנחנו נותנים לו את הבמה. הוא יהיה שחקן מוביל".

 

"מנור סלומון. רפואה: "הוא יהיה שחקן מוביל" (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
"מנור סלומון. רפואה: "הוא יהיה שחקן מוביל"(צילום: ראובן שוורץ)

"אין לי טענות לשחקנים". ניסן יחזקאל (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
"אין לי טענות לשחקנים". ניסן יחזקאל(צילום: ראובן שוורץ)

 

מאמן בני יהודה, ניסן יחזקאל: הפסד כואב, הגיע לנו קצת יותר. תקפנו במחצית השנייה עם כל הכלים שיש לנו והעזנו יותר מאשר במחצית הראשונה. ההצלה של דני עמוס תרמה ל-0:2, כי דקה אחרי זה קיבלנו את הגול. אין לי טענות לשחקנים ששיחקו שלושה משחקים בשישה ימים. זה היה בעוכרינו עם הסגל הקצר והעייפות. ראינו כמה אנחנו מסוכנים בחלק הקדמי, אבל נתחזק כדי להישאר בליגה. מאז ששומי ואני הגענו הפסדנו בקושי פעמיים לשתי הגדולות. אנחנו במלחמת קיום וזה יהיה עד הסוף".

 

אמרי עגייב חוזר לבני יהודה

אחרי ההפסד לפ"ת, הכתומים הצליחו לסכם על חזרתו של שחקן הבית ששיחק באומוניה ניקוסיה מתחילת העונה. עגייב (24), שיחק בקבוצה הבוגרת במשך שבע שנים, מ-2009 ועד 2016. בתקופה האחרונה הוא לא זכה לדקות משחק בקבוצתו, ואחרי מאמצים רבים הצליחה הקבוצה מהשכונה להחזירו הביתה.


פורסם לראשונה 28/01/2017 17:52

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
מיחאי רומן חוגג
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים