שתף קטע נבחר

בכר: "צריך להודות בזה שפחות הולך לנו"

אחרי ה-0:2 הדרמטי על קריית שמונה, מאמן הפועל באר-שבע מוכן למשחק העונה בשבוע הבא מול מכבי תל-אביב: "יהיה מעניין, נבוא לתת את הכל". ברדה: "תקופה פחות טובה שלנו, נראה אם הפער יישמר"

שבוע לפני משחק העונה מול מכבי תל-אביב , נראה שהפועל באר-שבע יצאה מהמשבר. האלופה ניצחה הערב (שבת) 0:2 את עירוני קריית שמונה, הגדילה זמנית את הפער בפסגת ליגת העל מהצהובים לתשע נקודות ועל הדרך נקמה כמו שצריך בקבוצה של תומר קשטן על ההדחה המוקדמת מגביע המדינה באמצע השבוע.

 

לטבלת ליגת העל

 

ברק בכר סיכם ערב גשום ודרמטי בטוטו-טרנר: "זה היה ניצחון חשוב. לפעמים צריך להודות בזה שהדברים הולכים פחות טוב, והמצב כרגע הוא פחות טוב. ראינו חבורה של לוחמים על המגרש. היו לנו הרבה החמצות, החמצנו הרבה עד שכבשנו".

ככה נראית קבוצה שמוכנה למשחק העונה. באר-שבע חוגגת (צילום: ישראל יוסף) (צילום: ישראל יוסף)
ככה נראית קבוצה שמוכנה למשחק העונה. באר-שבע חוגגת(צילום: ישראל יוסף)

 

המאמן הוסיף: "כל הכבוד ללוחמים. יש ירידה ביכולת, יש ירידה בתוצאות. זה טבעי שפחות הולך לנו. נתנו את הכל ואני מאוד גאה בהם". על בוזגלו אמר בכר: "הוא היה פצוע, נכנס כמחליף ונתן מה שיש לו". ומה היה לו להגיד לקראת משחק העונה בשבת? "יהיה מעניין. נבוא לתת את הכל".

 

אליניב ברדה, שפתח העונה לראשונה בהרכב וחזר מההשעיה שספג: "מרגיש טוב אחרי הניצחון, מרגיש מצוין. זו תקופה פחות טובה שלנו, איבדנו הרבה מאוד נקודות. כולנו נתנו הכל. לשמחתי, למרות ההחמצה שלי ניצחנו. המשחק מול מכבי תל-אביב מאוד חשוב. ביום שני נראה אם הפער שפתחנו יישמר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ישראל יוסף
בכר ורחמים
צילום: ישראל יוסף
מומלצים