שתף קטע נבחר

אחרי עגייב, בני יהודה נואשת לבלם

במועדון מרוצים מהחזרתו של הקשר מקפריסין ומקווים לחזק את החלק האחורי: "אנחנו משחקים עם בלם אחד וזה מצב בעייתי. אם לא זובאס זה היה נראה רע"

ההפסד אתמול (ש') 2:0 למכבי פתח תקווה גרם לאכזבה גדולה בבני יהודה. כעת הקבוצה של ניסן יחזקאל עם הפנים למפגש מול בית"ר ירושלים בשבת ומקווה לצרף עד אז בלם נוסף. בראש הרשימה נמצא טל כחילה שישחק מול האקסית אם ישלים את המעבר.

 

 

"אנחנו משחקים עם בלם אחד וזה מצב מאוד בעייתי", אמרו בבני יהודה. "אם לא השוער אמיליוס זובאס שבכל משחק מונע כמה שערים, זה היה נראה רע".

 

כחילה. יעבור ויפגוש את בית"ר ירושלים? (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
כחילה. יעבור ויפגוש את בית"ר ירושלים?(צילום: אוהד צויגנברג)

 

בקבוצה מרוצים מהסיכום עם אמיר עגייב שצפוי לנחות בארץ ביממה הקרובה ולהצטרף לאימונים. "בני יהודה זה הבית שלי ואני שמח לחזור", אמר אתמול הקשר שישוב מאומוניה ניקוסיה הקפריסאית.

 

במועדון התייחסו להצעה מהליגה השנייה בסין על פדרו גלבאן והבהירו שהוא חתום עד לסוף העונה ולא הולך לשום מקום. השחקן עצמו אמר לאחר ההפסד למכבי פ"ת: "זה מסוג המשחקים שלא היינו צריכים להפסיד. במקום להשוות ל-1:1, קיבלנו מיד שער. ברור שזה מאכזב כי הגענו למצבים והיינו יכולים לכבוש. אנחנו רואים שיפור ביכולת וחייבים ליצור רצף של ניצחונות כדי לברוח מהחלק התחתון".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אמיר עגייב
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים