שתף קטע נבחר

איינבינדר: "הייתי בוחר לחגוג כמו שכטר"

קפטן בית"ר ירושלים יצא להגנתו של החלוץ, שחגג מול סכנין בחבישת כיפה: "במדינה דמוקרטית לכל אחד יש את הדעה שלו, חגיגה ספונטנית ללא נסיון לפגוע באף אחד". שכטר: "אני אדם מאמין"

שכטר חוגג עם הכיפה מול סכנין ()
שכטר חוגג עם הכיפה מול סכנין

 

קפטן בית"ר ירושלים, דן איינבינדר, יצא להגנתו של חברו איתי שכטר, בעקבות סערת "פרשת הכיפה". בהודעה שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו, כתב הלילה (בין ראשון לשני) איינבינדר: "הרבה אנשים התעסקו השבוע בדרך בה חגג איתי שכטר את השער שכבש נגד סכנין. חבל שמעט מאוד אנשים התעסקו פחות בדרך בה נפגעתי (מחאלד חאליילה, ד.ב.ש). אז כן, במדינה דמוקרטית לכל אחד יש את הדעה שלו וכולם בוחרים להביע אותה. חבל מבחינתי שיש דברים שבוחרים להתעלם מהם".

 

" אם היו שואלים אותי לפני המשחק את העדפתי, הייתי בוחר לחגוג בדיוק כמו איתי - חגיגה ספונטנית ללא נסיון לפגוע באף אחד - לבין לפגוע בפניו של שחקן יריב. ואתם?".

 

 

גם שכטר התייחס הלילה ברשת החברתית על אותה סערה: "אני שחקן כדורגל כבר יותר מעשור ואדם מאמין באמונה שלמה מבטן ולידה. אני נצר למשפחה דתית אדוקה, שני הסבים שלי היו אנשים דתיים שהשפיעו רבות על החינוך והעיצוב שלי כאדם. אני לא מתרפס ולא מתנצל, אך את הכיפה ששמתי בשנת 2010 ובפעם השניה ביום רביעי האחרון, עשיתי כי זה מה שחשבתי שנכון לעשות באותה סיטואציה. לא כדי להתריס אלא כי הרגשתי שאני רוצה להודות לה'. לא מתבייש ביהדותי לא מתכחש למקום ממנו באתי, ולא מפחד לעשות את מה שאני מרגיש כי זה אני. עם שאינו זוכר את עברו ההווה שלו דל ועתידו לוט בערפל".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
איתי שכטר
צילום: אורן אהרוני
מומלצים