שתף קטע נבחר

בלם צרפתי שתקף נער באלה מתקרב לבית"ר

בלם ריימס, אנטואן קונטה, שנעצר בדצמבר לאחר שתקף את חברתו וגרם לנער לשטף דם במוח, קרוב לחתימה במועדון של אלי טביב. שלומי ארבייטמן הסכים לוותר על חלק משכרו כדי להצטרף מהפועל חיפה. יואב כץ: "הוא לא הולך לשום מקום"

בלם ריימס והנבחרת הצעירה של צרפת, אנטואן קונטה, מנהל מו"מ מתקדם ומתקרב לחתימה בבית"ר ירושלים. קונטה (23), שגדל נמחלקת הנוער של פריז סן ז'רמן, נעצר בחודש דצמבר לאחר שתקף את חברתו והיכה באלת בייסבול נער שניסה לסייע לה, תוך שגרם לו חבלות קשות ושטף דם במוח. צירופו יוביל לשחרורו של טל כחילה, המבוקש בבני יהודה, הפועל תל אביב והפועל אשקלון.

 

חלוץ הפועל חיפה שלומי ארבייטמן נמצא על סף חתימה בבית"ר ירושלים, בה שיחק לפני יותר מעשור. ארבייטמן היה על הכוונת של בית"ר בימים האחרונים, הקבוצה ניסתה לצרפו אבל נתקלה בסירוב מצידה של הפועל חיפה.  

 

קונטה במדי הנבחרת הצעירה של צרפת (צילום: getty images) (צילום: getty images)
קונטה במדי הנבחרת הצעירה של צרפת(צילום: getty images)

  

ארבייטמן יוותר על חלק משכרו בחיפה בתמורה לקבלת השחרור. הכישלון בצירופו של החלוץ הקוסטה ריקני ג'ונתן מויה הוביל את ראשי בית"ר ללכת על מהלך להחתמתו. מקורבי השחקן אמרו: "בית"ר תפורה על שלומי. הוא מוכן לקבל פחות כסף, העיקר לשחק. הוא חולה על הקהל של בית"ר".

 

שלומי ארבייטמן במדי בית"ר ב-2004 (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
שלומי ארבייטמן במדי בית"ר ב-2004(צילום: ראובן שוורץ)

 

ארבייטמן שיחק בהצלחה בבית"ר ירושלים בתחילת דרכו וכבש 10 שערים ב-34 משחקים. בתחילת עונת 2004/05 הוא עזב להפועל פתח תקווה, שסיכמה אז על צירופו עם הנהלת בית"ר נס

טוברוק שהחזיקה בכרטיסו. המהלך גרם לכעס רב בקרב אוהדי בית"ר, אבל החלוץ עזב בסופו של דבר למרות שהביע את רצונו להישאר בירושלים.

 

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, התייחס לנושא: "לשלומי יש חוזה בהפועל חיפה, שרוצה אותו גם בעונה הבאה. הוא לא הולך לשום מקום. צריך לקרות משהו יותר מיוצא דופן כדי שהוא יילך לבית"ר". חן דילמוני הצטרף היום רשמית לבית"ר מהפועל כפר סבא. 

 

החלוץ ג'ונתן מויה נחת היום בישראל במטרה לחתום בבית"ר ירושלים, אבל לאחר שהגיע התברר למועדון שלא ניתן לצרפו. זאת, מאחר ששיחק כבר העונה בשתי קבוצות, ספריסה מקוסטה ריקה ויזרקה מאוקראינה.

 

נחת בישראל, אבל לא יכול לחתום בבית"ר. ג'ונתן מויה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
נחת בישראל, אבל לא יכול לחתום בבית"ר. ג'ונתן מויה(צילום: ראובן שוורץ)

 

מויה אמר לאחר שנחת: "אני מקווה שהנושא יסתדר ואשחק. אולי אפשר יהיה להגיש בקשה חריגה. הלוואי שזה יסתדר. אם זה לא יסתדר אז אולי אשחק פה בעונה הבאה. הבנתי שבית"ר קבוצה טובה מאוד ושיש אווירה מטורפת במשחקים עם הקהל שלה".


פורסם לראשונה 31/01/2017 19:29

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
אנטואן קונטה
צילום: getty images
מומלצים