שתף קטע נבחר

הפועל חיפה מגבה את ניסו קפילוטו

הקבוצה קיבלה את גרסתו של השחקן, אחרי שעלי עותמאן טען שהוא קרא לו "ערבי מסריח": "קפילוטו סיפר כי הגיב על קללות קשות שהטיח בו עותמאן וכי בכל מקרה לא היה מדובר בקללות על רקע גזעני". אחרי ההפסד, יואב כץ מתח ביקורת על דני גולן והצוות המקצועי: "משהו צריך להשתפר"

ביום שאחרי הטענות הקשות של עלי עותמאן נגד ניסו קפילוטו, בחרה הפועל חיפה לגבות את שחקן הקבוצה ולקבל את גרסתו לאירועים. כזכור, שחקנה של בני סכנין טען שקפילוטו קרא לו "ערבי מסריח" ואף תחב אצבע לישבנו במהלך המשחק אתמול (ש'). קפילוטו הגיב מאוחר יותר בחשבון הפייסבוק שלו וכתב: "עלי עותמאן הוא חתיכת פרובקטור מגעיל שמחפש לעשות על הגב שלי כותרות הזויות".

 

היום (א') פרסמה הפועל חיפה הודעה שבה נכתב: "מבירור שערך המועדון עם ניסו קפילוטו אמר השחקן באופן חד משמעי כי הוא לא היה מעורב בתקרית שיוחסה לו על ידי שחקן סכנין עלי עותמאן. השחקן סיפר כי הגיב על קללות קשות שהטיח בו בסיום המשחק עלי עותמאן וכי בכל מקרה לא היה מדובר בקללות על רקע גזעני. מועדון הפועל חיפה מצר על התקרית, במיוחד לנוכח היחסים המצוינים עם מועדון בני סכנין, ומדגיש כי הוא דוגל ומקיים הלכה למעשה דו קיום מזה שנים רבות".

 

יואב כץ עם ניר קלינגר (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
יואב כץ עם ניר קלינגר(צילום: ראובן כהן)

 

בהמשך לבירור שביצעו בקבוצה, בחיפה גילו כי במהלך המשחק היתה תקרית בין עותמאן לשחקן אחר מהפועל חיפה וכי המגן של סכנין טעה בזיהוי כשהאשים את קפילטו וייחס לו את כל שהתרחש סביב התקרית. הבעלים יואב כץ: "על פי הבירור זה לא היה קפילוטו. בגלל אותה תגובה פיזית במהלך המשחק עותמאן יצא במילים קשות ופרובוקטיביות לעברו של קפילוטו שמוציא בקושי 5 משפטים בשנה. היתה פה אי הבנה ועותמאן התפרץ על קפילוטו שלא בצדק. מדובר בשחקן אחר שאגב הוא לא יהודי בכלל".

 

במועדון היו מאוכזבים מאוד לאחר ההפסד אתמול לבני סכנין, שהרחיק את הקבוצה מהמטרה שהציבה לעצמה - פלייאוף עליון. הבעלים יואב כץ, שהמריא לפנות בוקר בחזרה לביתו שבוושינגטון, לא אהב את מה שראה מקבוצתו. כץ מתח ביקורת על המאמן דני גולן, שגם במסיבת העיתונאים שאחרי המשחק לא הביע אופטימיות רבה - מה שהכעיס את הבעלים.

 

"הסיכויים להגיע לפלייאוף העליון מעט ירדו. יש פה קבוצה טובה עם שחקנים מצוינים שמקומם בפלייאוף העליון", אמר כץ ל-ynet ספורט, "אני לא מסתיר את זה שיש לי קצת ביקורת על העניין המקצועי. אנחנו צריכים להתאמן יותר על מצבים נייחים, ספגנו יותר מידי גולים ממצבים כאלה השנה. קיבלנו נגד הפועל ת"א, מול רעננה ומול סכנין, וזה יותר מידי. בחמשת המשחקים האחרונים הבקענו שער אחד בלבד. משהו צריך להשתפר".

 

דני גולן. כץ לא מרוצה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
דני גולן. כץ לא מרוצה(צילום: ראובן שוורץ)

 

המגן דור מלול התייחס להפסד: "זה מאכזב מאוד. הרגשתי שאנחנו בשליטה על המשחק. אנחנו יוצרים מצבים תוך ניהול משחק טוב. סכנין נסוגה והלכה להתקפות מתפרצות, מהראן לאלה ועדן בן בסט הגיעו לשתי הזדמנויות, אבל מצב נייח אחד הכריע. היה משחק שקול בקצב גבוה. צר לי על התוצאה, כי הדרך שלנו טובה. אני לא מסכים שהתפספס הסיכוי לפלייאוף העליון. נילחם בשניים גם על סיכוי תיאורטי".

 

בתוך כך, אוהדי הפועל חיפה מתרעמים על כך שלטענתם מאות הכרטיסים מחולקים מידי שבוע לתלמידי בתי ספר כדי למלא את היציעים, על אף שרובם אינם אוהדי הקבוצה: "בפועל לא מדובר באוהדים שלנו. הם מביאים ליציעים של אוהדי הפועל חיפה אוהדים של קבוצות אחרות שקופצים בשערי היריבה. זאת פשוט בושה שברבע יציע אתמול היו אוהדי סכנין, שקיבלו כרטיסים חינם מערערה וצעקו ועודדו את סכנין מהיציע המזרחי".

 

הקבוצה תחל הבוקר (א') את הכנותיה למשחק רבע גמר גביע המדינה, בו תארח את הפועל רמת גן באצטדיון סמי עופר(רביעי, 19:00).

פורסם לראשונה 05/02/2017 11:30

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן
ניסו קפילוטו
צילום: ראובן כהן
מומלצים