שתף קטע נבחר

בני יהודה: הופעת בכורה לטל כחילה מול אשדוד

בלם הרכש יערוך הערב את משחקו הראשון במדי הקבוצה במשחק הראשון ברבע גמר גביע המדינה. מרקו יובנוביץ' לא החלים עדיין מהפציעה

בני יהודה יכולה להפוך את העונה למוצלחת יותר ולפצות על חוסר ההצלחה בליגה. כדי שזה יקרה, השחקנים של ניסן יחזקאל צריכים לעלות לחצי גמר הגביע בסיכום שני המשחקים נגד מ.ס אשדוד.

 

 מדובר במשימה אפשרית. בעונה שעברה נפגשו שתי הקבוצות בשמינית הגמר ובני יהודה ניצחה 1:2 באשדוד, אבל הפסידה 4:1 למכבי חיפה ברבע הגמר. הצוות המקצועי הנוכחי, הכולל את יחזקאל והמנהל המקצועי יצחק שום, רשם עד כה ניצחון בודד בשמונה משחקים 0:2 על אותה אשדוד בליגה לפני יותר מחודש. 

 

כבש כבר שלושה שערים. ולסקיס (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
כבש כבר שלושה שערים. ולסקיס(צילום: אורן אהרוני)

 

בגביע יש לקבוצה מאה אחוזי הצלחה עם שני נצחונות חוץ (בעכו ובאשקלון), מה שמחזק קצת את האופטימיות בקרב האוהדים, שרבים מהם מתכוונים להגיע למשחק הערב באשדוד. 

 

התיקו האחרון מול בית"ר ירושלים (1:1) הותיר תחושה של שיפור בבני יהודה, בעיקר בזכות הרכש החדש שהצטרף. החלוץ הליטאי נריוס ולסקיס הספיק כבר לכבוש שלושה שערים, פדרו גלבאן הביא לשינוי במגרש ומחוצה לו, אמיר עגייב סיפק מחצית שניה לא רעה מול בית"ר, וגם רועי גורדנה תרם לשיפור.

 

בבני יהודה מקווים שהופעת הבכורה הערב של טל כחילה תעבור בהצלחה. הקבוצה זקוקה עדיין לבלמים והיחיד בתפקיד זה, מרקו יובנוביץ, לא החלים עדיין מהפציעה בגיד האכילס. במשחק האחרון שיחקה בני יהודה עם ארבעה מגינים טבעיים בחוליה האחורית.

 

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, טל כחילה, איציק עזוז, בן צעירי, טיג'אן ג'ייטה, רועי גורדנה (אנטוניו מרשיץ), פדרו גלבאן, אמיר עגייב (אלמוג בוזגלו), אלון תורג'מן, נריוס ולסקיס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים