שתף קטע נבחר

אכזבה בק"ש: "קיבלנו סטירה מצלצלת"

ההפסד 2:0 לבית"ר ירושלים במסגרת רבע גמר הגביע היה השלישי ברציפות לצפוניים: "אנחנו חייבים להתעורר ולחזור ליכולת שהצגנו לפני כחודש, אם לא נתעורר בזמן נפסיד גם את המקום בפלייאוף העליון". שחקנים הופתעו מכך שתומר קשטן בחר להעלות בהרכב את אחמד עאבד, שלא היה בריא לחלוטין

אכזבה גדולה מאוד בעירוני קריית שמונה אחרי ההפסד אמש (ג') 2:0 לבית"ר ירושלים במשחק הראשון של רבע גמר גביע המדינה, הפסד שהקטין מאוד את סיכויי הקבוצה להעפיל לחצי הגמר. הקבוצה של תומר קשטן רשמה הפסד שלישי ברציפות, לאחר ההפסדים בליגה לבאר שבע ולמכבי פ"ת.

 

מעבר לתוצאה המאכזבת, בקריית שמונה מאוכזבים מאוד מהיכולת שהציגה הקבוצה במשחק. הגנת האורחים נראיתה רע, ולולא יום נהדר של איתמר ניצן התוצאה הייתה גבוהה יותר ושום סיכוי לא היה נותר לצפוניים לקראת הגומלין. שחקן בקבוצה אמר ל-ynet ספורט לאחר המשחק אמש: "ברור שאנחנו מאוכזבים, לא נראינו טוב וקיבלנו סטירה מצלצלת. אנחנו חייבים להתעורר ולחזור ליכולת שהצגנו לפני כחודש, אם לא נתעורר בזמן נפסיד גם את המקום בפלייאוף העליון".

 

תומר קשטן. שחקנים בקבוצה הופתעו שבחר לפתוח עם עאבד (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
תומר קשטן. שחקנים בקבוצה הופתעו שבחר לפתוח עם עאבד(צילום: אוהד צויגנברג)

 

אחמד עאבד, שפתח בהרכב על אף שלא הרגיש טוב, לא בא לידי ביטוי. שחקנים בקבוצה הופתעו מכך שקשטן התעקש על עאבד, שלא היה בריא לחלוטין, ולא פתח עם שובל גוזלן. בקריית שמונה מבינים כי למשחק הליגה בשבת מול בני יהודה יש חשיבות גדולה, וכל תוצאה פרט לניצחון תגרום לאכזבה נוספת במועדון.

 

איזי שרצקי, שהגיע למשחק נכנס בסיום לחדר ההלבשה והיה עצבני, אמר לשחקנים: "בית"ר רצו פי שניים יותר ממכם, אז אל תתפלאו למה הפסדנו".

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אחמד עאבד
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים