שתף קטע נבחר

ביטון: "המכה של בן חיים לא הייתה בכוונה"

מגן הפועל ב"ש דיבר על המפגש שלו עם חלוץ מכבי ת"א שבעקבותיו ספג חתך עמוק בגבה בהפסד (1:0): "אנחנו חברים טובים". ברק בכר דיבר לקראת המפגש מול הפועל אשקלון בשבת (18:15): "למרות החיסורים הצפויים, יש לנו סגל מספיק עמוק לנצח". הדובר, גיל לבנוני, מנע שאלות בנוגע למאור בוזגלו. צפו

 

אחרי ההפסד 1:0 למכבי תל אביב במחזור הקודם שצימק את הפער של הצהובים מהפועל באר שבע לחמש נקודות בלבד, ערכה הבוקר (ה') האלופה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול הפועל אשקלון בשבת (18:15).

 

המאמן, ברק בכר, התייחס למה שקרה מול מכבי ת"א: "שיחקנו לא טוב, בטח במחצית הראשונה, ובגלל זה גם נקלענו לפיגור. בחצי השני היינו קצת יותר טובים. זה כבר היסטוריה. המשחק נגד אשקלון לא פחות קשה, היא התחזקה בצורה משמעותית".

 

בכר. לא ניתנה לו אפשרות לענות על שאלת בוזגלו (צילום: ישראל יוסף) (צילום: ישראל יוסף)
בכר. לא ניתנה לו אפשרות לענות על שאלת בוזגלו(צילום: ישראל יוסף)

 

השאלה הכי מעניינת במסיבת העיתונאים הייתה כמובן סוגיית מאור בוזגלו והפסקת המשא ומתן בין הצדדים. כשכבר נשאל לגבי בוזגלו, הדובר, גיל לבנוני, קטע את השאלה ואמר כי המועדון הוציא הודעה מסודרת בנושא. לבנוני הוסיף: "אנחנו בטוחים מההיכרות עם בוזגלו שהוא מקצוען ויעשה את הכל בצורה הכי טובה שיש. הוא בן אדם טוב ואנחנו אוהבים אותו".

 

מי שייעדרו בוודאות מהמשחק הם מיחאי קורהוט ומיגל ויטור. אליניב ברדה ובן ביטון בספק. על כך אמר המאמן: "אנחנו פחות מסתכלים מי חסר ומי לא משחק, אלא על ההכנה המקצועית והמנטלית בכל משחק. יש לנו הרכב מספיק חזק כדי לבוא ולנצח כל קבוצה, גם אם יש חיסורים".

 

ביטון שכאמור נמצא בספק לשבת, דיבר על המפגש עם טל בן חיים החלוץ בהפסד לצהובים, שבגללו ספג חתך עמוק גבה, ולא נכח במגרש כשווידאר קיארטנסון כבש את שער הניצחון: "מעבר ליריבות הספורטיבית, טל ואני חברים. זה לא היה בכוונה, הוא התנצל. לגבי הטיפול, שמעתי כל מיני דברים על זה שהוא היה ארוך. החתך היה עמוק ודיממתי. הצוות הרפואי עשה עבודה טובה".

 

בכר וביטון (צילום: ישראל יוסף) (צילום: ישראל יוסף)
בכר וביטון(צילום: ישראל יוסף)

 

על ההפסד עצמו אמר: "המשחק האחרון היה אכזבה גדולה עבורי, אבל יש כבר משחק חדש בשבת. פציעות הן חלק מהמשחק, שחקנים נפצעים, יש עומסים וזה טבעי. כל מי שישחק ייתן את ה-100 אחוז שלו".

 

בכר אף טען כי הוא לא יתייחס למפגש מול אשקלון כהכנה למשחק מול בשיקטאש בליגה האירופית: "אני לא חושב על בשיקטאש מבחינת השיקולים של ההרכב, ממש לא".


פורסם לראשונה 09/02/2017 10:05

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ישראל יוסף
בן ביטון
צילום: ישראל יוסף
מומלצים