שתף קטע נבחר

יחזקאל: "זו תהיה טיפשות לאבד יתרון 1:4"

מאמן בני יהודה התייחס למקדמה הגדולה לקראת הגומלין, אחרי הניצחון הגדול אתמול על מ.ס. אשדוד ברבע גמר הגביע, שהבטיח כמעט בוודאות את עלייתה לשלב הבא. טל כחילה: "אני לא מצטער שהגעתי לקבוצה"

בבני יהודה חוגגים את ניצחון החוץ אתמול (ד') על מ.ס. אשדוד, שהיה משחקם הטוב ביותר העונה, במסגרת שלב רבע גמר גביע המדינה. זהו המשחק הראשון מתוך שניים, וקשה להאמין שהיא לא תעלה: "צריך להיות באמת טיפשים כדי להפסיד יתרון 1:4" אמר ניסן יחזקאל.

 

שחקן הרכש הטרי מבית"ר ירושלים, הבלם טל כחילה משך את מירב תשומת הלב. השחקן, שהגיע לפני שבוע כבר מרגיש בבית: "אני לא מצטער שהגעתי לבני יהודה. הגעתי למועדון גדול שקיבל אותי בחום. גם האוהדים תמכו בי ואני מאוד מרוצה. אני שמח שהבקעתי שער, זה ייתן לי הרבה ביטחון להמשך".

 

 

חוגג עם האוהדים. טל כחילה (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
חוגג עם האוהדים. טל כחילה(צילום: אבי רוקח)

 

כשכחילה נשאל אם בית"ר ירושלים מתחרטת שלא נתנה לו לשחק והשאילה אותו לבני יהודה, אמר: "בית"ר לא צריכה להצטער, הם הביאו שחקנים טובים ואני מאחל לקבוצה הצלחה בהמשך הדרך".

 

גם רועי גורדנה מתחיל להשתלב בקבוצה, ואתמול הוא כבר פתח ב-11. הקשר אמר: "השגנו ניצחון גדול, אבל אנחנו צריכים לרדת לקרקע. אחרי שנחבר כמה ניצחונות רצופים נדע לאן פנינו. יש לבני יהודה קבוצה טובה, וכשנתחבר נהיה עוד יותר טובים".

 

המשחק הטוב ביותר העונה. שחקני בני יהודה (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
המשחק הטוב ביותר העונה. שחקני בני יהודה(צילום: אבי רוקח)

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ניסן יחזקאל
צילום: אורן אהרוני
מומלצים