שתף קטע נבחר

עירוני ק"ש: ביקורת על תומר קשטן

לאחר ההפסד לבני יהודה (1:0), הרביעי ברצף בכל המסגרות, האווירה בחדר ההלבשה של עירוני ק"ש קשה. גורם בקבוצה: "לא הגיוני שהוא הוציא קשר והכניס קשר אחורי בזמן שהקבוצה בפיגור"

 

אכזבה גדולה בק"ש מההפסד הביתי 1:0 אתמול (ש') לבני יהודה. שחקניו של תומר קשטן לא מצליחים לצבור נקודות במאבק על הכרטיס לפלייאוף העליון

ולא יצרו רצף ניצחונות בתקופה האחרונה. בשל כך, האווירה בקבוצה מתוחה.

 

לטבלת ליגת העל
 

המועדון רשם אתמול הפסד רביעי ברציפות (שלישי בליגה), מה שהוביל לאווירה קשה בחדר ההלבשה של עירוני ק"ש, השחקנים שמרו על שקט לאחר המשחק. אופיר קריאף, שפתח בהרכב, היה עצבני מאוד בסיום: "תחושות קשות, השקט בחדר ההלבשה אמר הכל. יש לנו רצף של ארבעה משחקים מאוד חשובים וקשים לפנינו. אנחנו צריכים להרים את עצמנו ולבוא מוכנים. היינו בטוחים שננצח את בני יהודה וזה לא קרה".
 

הפסד רביעי ברציפות בכל המסגרות. ק"ש מול בני יהודה (צילום: אביהו שפירא) (צילום: אביהו שפירא)
הפסד רביעי ברציפות בכל המסגרות. ק"ש מול בני יהודה(צילום: אביהו שפירא)

  

על הסיכוי להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון, הוסיף: "כרגע זה נראה טוב כי הכל תלוי בנו. היינו יכולים להגדיל את הפער לחמש נקודות אבל לא עשינו את זה, נקווה להתאושש מול מכבי ת"א".

 

גם תומר קשטן, מאמן הקבוצה, ספג ביקורת בעקבות החילופים שביצע וגורם במועדון אמר: "לא הגיוני שהוא הוציא קשר והכניס קשר אחורי בזמן שהקבוצה בפיגור". בעירוני ק"ש מקווים שאחמד עאבד, שלא נכלל אמש בסגל עקב פציעה, יהיה כשיר לקראת משחק החוץ בשבת הבאה מול מכבי ת"א.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
תומר קשטן
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים