שתף קטע נבחר

0:1 לבני סכנין על הפועל כפ"ס

הקבוצה של יוסי אבוקסיס ("אנחנו בכיוון לפלייאוף העליון") השיגה ניצחון שני ברציפות ופתחה פער של חמש נקודות על מכבי חיפה השביעית. עידן שמש, עם שער רביעי ברציפות (30). הירוקים לא ניצחו כבר 13 משחקים

בני סכנין עשתה הערב (ראשון) צעד גדול בדרך לפלייאוף העליון כשניצחה 0:1 את הפועל כפר סבא בבית. בזכות הניצחון סכנין פתחה פער של חמש נקודות על מכבי חיפה השביעית, כשנותרו עוד ארבעה מחזורים לסיום העונה הסדירה, והיא קרובה להבטיח את מקומה בפלייאוף העליון

 


 

האורחת פתחה טוב והגיעה להזדמנויות, אך סאני אומורוגי וברונו אנדרדה החמיצו מול קנדיל (10). סכנין הייתה זו ששלטה במשחק לחלוטין, ואחר כך עלתה ליתרון. מוחמד זבידאת הגביה כדור מושלם לרחבה ועידן שמש נגח מקרוב פנימה (30).

 

סכנין. ניצחון חשוב (צילום: מחאסן נאסר) (צילום: מחאסן נאסר)
סכנין. ניצחון חשוב(צילום: מחאסן נאסר)

 

המחצית השנייה הייתה חלשה יותר מהראשונה ולא ראינו הרבה הזדמנויות: רמזי ספורי (60) ויובל אבידור (67) החמיצו ממצבים קורצים. מהעבר השני, גיא חדידה נגח החוצה מקרוב (89). לאור לוח המשחקים הדי נוח של סכנין עד סיום הליגה הסדירה, נראה שגם העונה נראה אותה בפלייאוף העליון. כפר סבא לעומת זאת מסובכת בתחתית, ולא ניצחה כבר 13 משחקים, ולא כבשה כבר חמישה משחקים.

 

אבוקסיס: "שמח בשביל שמש"

מאמן סכנין, יוסי אבוקסיס, התייחס לעובדה שקבוצתו קרובה להבטחת מקומה בפלייאוף העליון: "אני לא יודע מה זה רגל וחצי בכדורגל. זה לא נותן כלום. אנחנו בכיוון ועשינו ניצחון חשוב היום. תפסנו הפרש קטן לקראת ארבעת המחזורים האחרונים. עשינו את זה לא במשחק גדול. היינו צריכים לכבוש את ה-0:2 ולגמור את המשחק. מצד שני, כפ"ס שיחקו טוב וסיכנו אותנו. בימים כאלה היכולת לא מעניינת אותי אלא רק הניצחון".

 

על עידן שמש שנמצא בתקופה מדהימה, הוסיף אבוקסיס: "שחקן כבש שלושה שערים ברציפות, הגיע לו לפתוח בהרכב. שמח הוא כבש למרות החמצה אחת גדולה שלו. הוא נתן 60 דקות טובות".

 

מאמן הפועל כפ"ס, אלי כהן, אמר: "אני לא חושב שלא נראינו טוב היום. נתנו פייט אדיר. השליטה הייתה ברגליים שלנו ברוב דקות המשחק. זה משהו שחוזר על עצמו מאז שאני בקבוצה, אנחנו נראים לא רע אבל לא יודעים לכבוש שערים. אנחנו יושבים, חושבים, שינינו מערך עם שלושה חלוצים למעלה. אנחנו עושים הכל כדי להיראות יותר טוב בחלק הקדמי. אנחנו לא מרוכזים ולא מקבלים את ההחלטה הטובה. למרות ההפסד אנחנו נמשיך לעבוד קשה ונחשוב איך להשתפר". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים