שתף קטע נבחר

למרות הקריאות הגזעניות, בית"ר י-ם זוכתה

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל לא העניש את המועדון מכיוון שהשופט והמשקיף בניצחון 0:4 על הפועל רעננה לא שמעו את השירים נגד סלים טועמה. בנוסף, השופט הרביעי שסיפר על הקריאות לשופט הראשי בסיום המשחק, לא הפעיל את נוהל שלושת השלבים

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל זיכה היום (ד') את בית"ר ירושלים בנושא הקריאות הגזעניות במשחק מול הפועל רעננה (0:4). הסיבה לכך היא שגם שופט המשחק אורן סימיניאן וגם המשקיף לא שמעו את השירים נגד סלים טועמה.

 

 

בית"ר ירושלים ביקשה לזמן את השופט והמשקיף לדיון והם הודו שמי ששמע את השירים היה השופט הרביעי, מנשה משיח. אלא שהוא לא הפעיל את נוהל שלושת השלבים ועדכן את השופט הראשי רק לאחר שריקת הסיום. לכן הוחלט שלא להעניש את המועדון.

 

טביב. יצא בלי עונש (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
טביב. יצא בלי עונש(צילום: עוז מועלם)

 

כזכור, תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את בית"ר ירושלים לדין משמעתי בגין קריאות גזעניות במשחק הליגה מול הפועל רעננה. לפי דוח השיפוט, בדקה ה-60 הקהל של בית"ר ירושלים שר "סלים טועמה מחבל".

 

התובע גם החליט להעמיד את בית"ר ירושלים לדין משמעתי בגלל זריקת כוס מלאה ושקית גרעינים לעבר הקוון, במהלך משחק הגביע מול עירוני קריית שמונה. על כך נקנסה הקבוצה ב-5,000 ש"ח.

 

חרם על המשחק מול הפועל ת"א

ארגון לה פמיליה הודיע היום על החרמת המשחק מול הפועל ת"א (ב', 21:00). הסיבה לכך היא החלטת המועדון לבצע הגרלה בין כל המנויים על הכרטיסים. לטענת הארגון, מגיעה לו הקצאה מיוחדת של הכרטיסים, בגלל היותו הגוש המעודד.

 

אוהדי בית"ר ירושלים (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אוהדי בית"ר ירושלים(צילום: ראובן שוורץ)

 

בהודעת לה פמיליה נכתב: "הנהלת הקבוצה החליטה שלא להקצות לנו כרטיסים, דבר שנהוג בקבוצות גדולות בארץ ובעולם. לאור החלטה בזויה זו, אשר משאירה ומפקירה את השחקנים שלנו על המגרש ללא הצבא הצהוב והתומך, החלטנו בארגון לוותר על הכרטיסים שהיו אמורים להיות שלנו. לא נפקיר את חברים שלנו שלא הצליחו להשיג כרטיס".

  

"אי לכך לא תהיה תצוגה במשחק הכי חשוב לאוהדים וגם השחקנים ירגישו את רמת העידוד כשאנחנו לא נהיה איתם במגרש. חשוב לציין שיש לפעמים סכסוכים בין קהל לבין הנהלה אבל יש משחקים שהם חשובים למועדון ברמה שצריך לשים הכל בצד ולהתרכז בניצחון. גם פה הנהלת הקבוצה הוכיחה שהאגו שלה יותר חשוב מכבוד הסמל והמועדון".

 

כאמור, הנהלת בית"ר ירושלים הודיעה מוקדם יותר על קיום הגרלה בין המנויים. מהמועדון נמסר: "לאור ריבוי הבקשות מצד אוהדי הקבוצה בדרישה לכרטיס, הוחלט כי תיערך הגרלה במשרדו של היועץ המשפטי של המועדון בין כל בעלי המנויים".

פורסם לראשונה 15/02/2017 17:39

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אוהדים בית"ר ירושלים
צילום: עוז מועלם
מומלצים