שתף קטע נבחר

סמנכ"ל הפועל חיפה סיים את דרכו

אחרי חילוקי דעות עם הבעלים יואב כץ, רון פלדהיים החליט לעזוב. במועדון מאמינים כי לא יסתבכו במאבקי התחתית וצפויים להתחיל לדבר עם שחקנים כבר במרץ. המטרה: להאריך את החוזים של חנן ממן ופיט פלטהאוזן. מעמדם של מקסים פלקושצ'נקו ושלומי ארבייטמן אינו ברור

 

אחרי חמש שנים, סמנכ"ל הפועל חיפה, רון פלדהיים, עוזב את המועדון. כבר תקופה ארוכה שבין פלדהיים ליואב כץ יש חילוקי דעות ולפני מספר שבועות אף נערך לו שימוע. כעת הגיעו הצדדים על הבנות לגבי עזיבתו.

 

בעניין אחר, במועדון מאמינים כי לא יסתבכו במאבקי הירידה, ולכן יחלו כבר בחודש הבא בהכנות לעונה הבאה, כשהמטרה היא להמשיך ולשדרג את סגל השחקנים.

 

המהלך הראשון כץ יהיה לשבת עם חנן ממן והשוער פיט פלטהאוזן בנוגע להארכת חוזיהם במועדון. לגבי מקסים פלקושצ'נקו, בחיפה לא פוסלים אפשרות שיעבור לקבוצה אחרת. מצבו של שלומי ארבייטמן אינו ברור. מצד אחד כץ מאוד רוצה לראות את החלוץ נשאר, אך הישראלי בן ה-31 אינו מרוצה ממעמדו מאז שעדן בן בסט הגיע.

 

ממן. השחקן הלוהט של חיפה (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
ממן. השחקן הלוהט של חיפה(צילום: עוז מועלם)

 

מי שיישארו בוודאות הם שמואל שיימן, מהראן לאלה ובן בסט המחזיקים בחוזה גם לעונה הבאה. גורם במועדון אמר: "הגרעין קים ומי שאנחנו באמת רוצים שיאריך חוזה יישאר אצלנו". במקביל, כץ ינסה למצוא ספונסרים נוספים.

 

בתוך כך, שחקניו של המאמן דני גולן ממשיכים בהכנות לקראת המשחק ביום ראשון (20:15) מול האלופה הפועל באר שבע, בתקווה שפלטהאוזן הפצוע בגבו, יהיה כשיר. בימים האחרונים השוער לא התאמן. הבוקר ההולנדי צפוי להיבדק ולאחר מכן תתקבל החלטה לגביו.

 

גולן התייחס הבוקר לב"ש במסיבת עיתונאים לקראת המפגש: "היא קבוצה מאד פיזית. אני לא מכיר מושג של עייפות. הגענו לדרבי אחרי ששיחקנו ביום רביעי וניצחנו. זה המסר שיעבור לשחקנים. ב"ש בכל הרכב קבוצה חזקה מאוד ואנחנו נצטרך לבוא מוכנים. כרגע, המטרה היא המשחק הקרוב. נצטרך להתרכז בעצמנו ולבוא ממש דרוכים, לכל קבוצה יש נקודות חזקות יותר ופחות. כמובן שאם ב"ש ייצאו קדימה, הם יהיו יותר חשופים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים