שתף קטע נבחר

סילבס: "אם ההפסד לבית"ר ישפיע - זו טעות שלנו"

מאמן הפועל רעננה ושחקניו ינסו ביום א' להתאושש מהתבוסה האחרונה (4:0) כשיתמודדו מול בני יהודה. עדי נמני ואעיד חבשי ייעדרו, גם שמעון אבוחצירה בספק גדול ודור חוגי צפוי להחליפו

שבוע לא קל עבר על הפועל רעננה לאחר התבוסה 4:0 לבית"ר ירושלים בשבת האחרונה. ביום ראשון תתמודד הקבוצה נגד בני יהודה ויודעת שהפסד שני ברציפות עלול לסבך אותה בצרות גדולות הרבה יותר.

 

חיים סילבס ייאלץ להסתדר ללא עדי נמני, שירצה עונש הרחקה בגין צבירת חמישה כרטיסים צהובים, וללא אעיד חבשי הפצוע שלא ייכלל בסגל. גם שמעון אבוחצירה חולה כבר ארבעה ימים וככל הנראה לא יעמוד לרשות המאמן.

 

 

יובל שבתאי בתבוסה לבית"ר ירושלים (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
יובל שבתאי בתבוסה לבית"ר ירושלים(צילום: ראובן שוורץ)

 

סילבס התייחס להכנות: "כל מצב הרוח שלנו נקבע על פי המשחק האחרון, אבל החוכמה היא לדעת לנקות את זה ולהתכונן למשחק הבא, גם אם זה טוב וגם אם זה רע. אם המשחק נגד בית"ר ישפיע עלינו במשחק הקרוב - זו טעות שלנו. ניתחנו את המשחק נגד בית"ר ירושלים, אנחנו מתייחסים אליו כמעידה וממשיכים הלאה. לא ניכנס לדיכאון אחרי כל הפסד ונעשה קרנבל אחרי כל ניצחון. המשחק נגד בני יהודה קשה מאוד בכל מצב ודורש הכנה מקסימלית. זה מה שהשתדלנו לעשות השבוע".

 

סילבס הוסיף: "בטוח לא יהיו לנו קל ואני מקווה שגם להם. גם אנחנו היינו בתקופה מצויינת עד המשחק הקודם. אם נגיע מוכנים ונצליח לעשות תוצאה טובה, אז התקופה הטובה תתחיל אצלנו והפחות טובה אצלם. התקופה הזאת קצת לא אידיאלית מבחינת סגל שחקנים. יש פציעות, מחלות וצהובים, אבל אני מאמין בסגל שלי. הוא מספיק טוב בשביל להתמודד גם עם חיסורים כאלה ואחרים. יש לנו את הרצונות שלנו והמטרות שלנו, נשתדל לכפות אותם".

 

"כל הקבוצות באזור שלנו באותו סרט". סילבס (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
"כל הקבוצות באזור שלנו באותו סרט". סילבס(צילום: אבי רוקח)

 

על חוסר היציבות של קבוצתו לאחרונה אמר המאמן: "חוסר היציבות נובע מתוצאות. קבוצות ברמה הזאת לא תמיד מנצחות וגם לא מפסידות תמיד. כל הקבוצות שבאזור שלנו נמצאות באותו סרט.

אנחנו קבוצה שמסוגלת לעשות תוצאה טובה בכל משחק ומצד שני, יש לנו גם משחקים פחות טובים. אנחנו צריכים להיות מאוד אחראיים ומאוד מפוקסים. ברגע שזה יקרה נעשה תוצאה טובה".

 

סילבס סיכם: "אני חושב שהמשחק יהיה שקול. המקום שלנו בטבלה הוא פחות או יותר אותו דבר. אנחנו ממהרים לקבוע מי בכושר יותר טוב או פחות טוב לפי התוצאה של השבת האחרונה. כל תוצאה אפשרית ונעשה הכל בשביל לצאת עם שלוש נקודות".

 

סילבס לא תירגל עדיין הרכב, אך נראה כי עידו לוי יחזור להגנה על חשבונו של אעיד חבשי ואלעד גבאי יחליף את עדי נמני המוצהב. בקישור לא צפויים שינויים. השינוי היחיד שצפוי בהתקפה הוא הצבתו של דור חוגי במקום אבוחצירה. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
חיים סילבס
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים