שתף קטע נבחר

אלי כהן: "מכבי חיפה בתקופה לא טובה"

הפועל כפ"ס תנסה לשבור בצורת של חמישה משחקים ללא כיבוש כשתארח בשבת (16:00) את מכבי חיפה. "הבסיס שיש בקבוצה לא רע, אך אנחנו לא מצליחים לתרגם את זה לתוצאות", אמר מאמן הקבוצה

הפועל כפר סבא תנסה לרשום ניצחון ראשון בעידן אלי כהן כשתארח ביום שבת (16:00) את מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-23. ההפסד לבני סכנין (1:0) במחזור הקודם סיבך את קבוצתו של אלי כהן שנמצאת רק שתי נקודות מעל הקו האדום. היא לא ניצחה כבר 13 מחזורים ברציפות ובחמשת משחקי הליגה האחרונים אפילו לא כבשה שער זכות.

 

טבלת ליגת העל

 

לקראת המשחק בשבת, המאמן אלי כהן אמר: "הבסיס שיש בקבוצה טוב אבל כנראה שחסר עוד שינוי כדי שזה יתבטא בתוצאות ואותו אני מחפש כדי שננצח נגד מכבי חיפה. לגבי השיפור, אי אפשר לבחון את זה אחרי שלושה משחקים".

 

תמונות שלא ראו כבר הרבה זמן. שחקני הפועל כפ"ס (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
תמונות שלא ראו כבר הרבה זמן. שחקני הפועל כפ"ס(צילום: ראובן שוורץ)

 

הוא המשיך והתייחס ליריבה מהכרמל: "לקבוצה של גיא לוזון יש סגל שחקנים טוב וגם הם נמצאים בתקופה רעה אך יחד עם זאת, אנחנו מתכוננים למשחק עם כל האתגרים שעומדים בפנינו".

 

לגבי הסגל החסר אמר: "מאוויס צ'יבוטה גורר עונש הרחקה וטל איילה ויובל יעקובוביץ עדיין לא כשירים. אין ספק ששלושתם שחקנים מוכשרים שיחסרו לנו, אך יחד עם זאת יש פה סגל מגוון של שחקנים ותיקים לצד צעירים שאני מאמין שבכל נקודת זמן יכול לעמוד באתגרים שעומדים בפנינו". מי שכן ישחק הוא רן יצחק שיעמוד לרשותו של אלי כהן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים