שתף קטע נבחר

אלימות בליגה ג': איומים, מכות ואבנים

המשחק בין מ.ס ראשל"צ לצעירי לוד הפך לזירת קרב. המארחים: "ספגנו מכות, הייתה אווירת טרור". האורחים: "לא תקפנו, היו התגרויות משני הצדדים"

עוד מקרה של אלימות בליגות הנמוכות והפעם מליגה ג'. אתמול (ו') נערך המשחק בין מ.ס. ראשון לציון וצעירי לוד. אך מה שהיה אמור להיות עוד מפגש ליגה רגיל הפך לזירת קרב, כאשר שחקני ראשל"צ וגם השופט ספגו מכות, איומים ואף פגיעה ברכב של אחד מאנשי הקבוצה.

 

לטענת ראשל"צ הם נאלצו להזמין משטרה כדי להרגיע את הרוחות ולצאת מתחומי המגרש ללא פגיעות נוספות. אחד מאנשי ראשל"צ סיפר: "כבר במהלך המחצית הראשונה האיומים התחילו מצד שחקני לוד. לאחר הבקעת שער לטובתנו הם התחילו לנהוג בצורה אלימה ובלי קשר למשחק. קצת לפני המחצית הרחיקו להם שחקן. הם התחילו לאיים ברצח ושיהרגו אותנו. השופט נבהל והרחיק את השחקן שלנו למרות שלא עשה שום דבר".

 

שוטרים שהגיעו למקום
שוטרים שהגיעו למקום

 

"זה עוד כלום לעומת מה שקרה במחצית השנייה. עלינו ליתרון 0:3 והייתה אווירת טרור במגרש, איומים ברצח, משהו מטורף. בדקה ה-80 הרחיקו להם עוד שחקן שבעט לשחקן שלנו בראש. ואז שחקן נוסף שלהם התחיל להכות שחקנים שלנו וירק על השופט. לאחר שהורחק גם הוא, הוא יצא מחוץ לתחומי המגרש לאתר בנייה סמוך וחזר עם אבנים ומקלות והחל להשליך אבנים לעבר השחקנים שלנו".

 

"שחקנים אחרים שלהם אמרו 'אנחנו נבוא לאימון הקרוב שלכם ונירה בכם'. לקראת סיום המשחק דאגנו להזמין משטרה והגיעו שלוש ניידות עם שוטרים חמושים וזה עדיין לא מנע מהשחקנים שלהם להמשיך לאיים עלינו. בלי המשטרה לא אנחנו ולא השופט היינו יוצאים משם.

 

למה לא ירדתם מהמגרש?

"הובלנו 0:3, למה שנרד? אם שופט החליט שמשחקים אז משחקים. זה גם לא היה פותר שום בעיה. כנראה השופט הבין שפיצוץ המשחק לא יפתור את הבעיה, אלא יגרום ליותר בלגן".

 

רכב שנפגע
רכב שנפגע

שחקן הקבוצה, גדי "גטנט" טקלה, הוסיף: "לא ברור לי למה השופט לא הפסיק את המשחק. שחקן שלהם התחיל להשתגע ויצא לזרוק אבנים. לשופט רעדו הביצים, הוא היה צריך להפסיק את המשחק. הרסו את האווירה של הכיף והכדורגל, באתי לשחק וליהנות. חבל שזה נגמר ככה ועוד עם שוטרים".

 

אמג'ד אזברגה, מאמן צעירי לוד,: "משחק ליגה ג' עם הרבה אמוציות ועצבים. היו התגרויות משני הצדדים ואדומים. לגבי תקיפה או זריקת אבנים זה לא נכון, לא היה דבר כזה. המשטרה הייתה כי תפקידה לעשות ביקורת במגרשים. אנחנו קוראים תמיד לשחק בצורה ספורטיבית".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים