שתף קטע נבחר

שינה: "מספיק טובים כדי לנצח את ת"א/רמלה"

בלם מכבי נתניה מתכונן לקראת משחק הצמרת ומקווה שקבוצתו תצליח לצאת מרצף המשחקים ללא ניצחון (שלושה). קפטן המארחת, רוסלן ברסקי: "יכולים להתמודד איתם"

המחזור ה-25 בלאומית יושלם הערב (ב') ובמוקד מפגש הצמרת בין בית"ר ת"א/רמלה שבמקום הרביעי למוליכת הטבלה, מכבי נתניה (19:00, רמלה), שמגיעה למשחק עם שלוש תוצאות תיקו ברצף.

 

בלם נתניה יקיר שינה נותן כבוד ליריבה: "מצפה לנו משחק קשה מול קבוצה מאומנת שבצדק נמצאת היכן שהיא נמצאת. אנחנו שלושה משחקים בלי ניצחון. לכל קבוצה יש תקופה שפחות הולך לה. אני שמח שאנחנו לפחות לא מפסידים. אנחנו מכבדים אותם, אבל רוצים לחזור לנצח ומספיק טובים לקחת שלוש נקודות".

 

ערן לוי. נתניה תנצח גם את ת"א/רמלה? (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
ערן לוי. נתניה תנצח גם את ת"א/רמלה?(צילום: ראובן שוורץ)

 

קפטן המארחת רוסלן ברסקי אמר: "יש לנו הזדמנות טובה להיצמד למעלה. מצפה לנו משחק מאד קשה ואנחנו מודעים לאיכויות של נתניה. אנחנו מספיק חזקים כדי להתמודד איתם ולעמוד בציפיות שלנו להמשך העונה".

 

הפועל רמה"ש – הפועל עפולה (19:00, גרונדמן)

משחק שישפיע מאד על התחתית. רמה"ש מגיעה אחרי הפסד ביתי 2:0 לבית"ר ת"א/רמלה והיא תנסה שלא להפסיד גם הפעם. עפולה ניצחה במחזור האחרון לראשונה תחת הדרכתו של ראובן עטר (0:1 על מכבי שעריים) ותקווה להמשיך ברצף כדי לא להסתבך למטה.

 

עירוני נשר – הפועל ראשל"צ (19:00, נשר)

הקבוצה של אלדד שביט חזרה לנצח ועוד במשחק חוץ קשה בטדי מול הפועל קטמון (0:1) ועכשיו היא שוב קרובה לחלק העליון. ראשון מגיעה למשחק אחרי שלושה הפסדים ברצף שהרחיקו אותה מהפלייאוף העליון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
סלובודן דראפיץ'
צילום: יאיר שגיא
מומלצים