שתף קטע נבחר

בני יהודה: הרכב משני מול מ.ס. אשדוד

עם יתרון 1:4 מהמשחק הראשון, הכתומים יארחו את הקבוצה של רן בן שמעון למפגש הגומלין ברבע גמר גביע המדינה. ניסן יחזקאל מתכנן להעניק הזדמנות לשחקנים שלא פתחו בהרכב בשבת האחרונה

בני יהודה תארח הערב (20.55, המושבה) את מ.ס אשדוד למשחק הגומלין של רבע גמר הגביע, עם יתרון 1:4 מהמשחק הראשון. כמו שזה נראה כרגע, הסיכויים שבני יהודה לא תעפיל לחצי הגמר הם אפסיים, כי גם הפסד 3:0 יספיק.

 

המאמן ניסן יחזקאל יערוך אמנם מספר שינויים, אבל ביקש מהשחקנים לא להקל ראש ולבוא ולנצח גם במשחק השני שישמש כהכנה למשחק הקריטי בשבת בליגה מול הפועל תל אביב. נראה שיחזקאל יעניק הזדמנות ב-11 לשחקנים שלא פתחו מול מכבי ת"א כמו אלמוג בוזגלו, פדרו גלבאן, אמיר עגייב וסתיו פיניש. גם השוער ניקיטה חייקין עשוי לפתוח למרות שהשוער הקבוע אמיליוס זובאס ריצה את עונש ההרחקה. הקשר דולב חזיזה שהחלים מפציעה ארוכה צפוי להיות בסגל ולקבל דקות ראשונות.

 

צריך לא לספוג 4 שערים. ניסן יחזקאל (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
צריך לא לספוג 4 שערים. ניסן יחזקאל(צילום: ראובן שוורץ)

 

השוער דלה איינוגבה הגיש תביעה בבית הדין האזורי נגד בני יהודה על סך 618,637 שקל. התביעה כוללת פיצויי פיטורים, שכר עבודה, פיצויי הלנת שכר והפרשות שקבועות בחוק. מבני יהודה הגיבו: "העורך דין של בני יהודה יטפל בתביעה".

 

הרכב משוער: ניקיטה חייקין, איציק עזוז, טל כחילה, מרקו יובנוביץ, שון גולדברג, אנטוניו מרשיץ (סתיו פיניש), אמיר עגייב, אלמוג בוזגלו, אלון תורג'מן (יונתן כהן), נריוס ולסקיס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ניקיטה חייקין
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים