שתף קטע נבחר

שחקני הפועל ת"א לבעלים: "אל תיכנסו לחדר ההלבשה במחצית"

חלק משחקני הקבוצה נגד הנוהג של שרון ואיציק ניסנוב לדבר איתם במהלך הפסקות המשחקים: "אנחנו בלחץ, ואז הם מגיעים ומסתובבים לנו בין הרגליים". מקורבי קשטן: "בלי שינוי, הפועל תרד ליגה"

שחקני הפועל ת"א כינסו אסיפה מיוחדת, בסיומה הגיעו להחלטה מעניינת: לדרוש מבעלי הקבוצה, האחים שרון ואיציק ניסנוב, להפסיק להיכנס במהלך המחצית לחדרי ההלבשה - נוהג קבוע במועדון.

 

במחצית המשחק נגד בני יהודה (2:1) נכנסו חלק מהבעלים, שוחחו בין היתר עם השחקנים, ניסו לעודד אותם ואף דיברו עם אנשי הצוות המקצועי. אלא שכעת מתברר כי אותם שחקנים לא אהבו את הנוהג. "חדר ההלבשה הוא משהו סטרילי, אנחנו בלחץ של משחק ופתאום מגיעים הבעלים, כמו אוהדים, ומסתובבים לנו בין הרגליים", סיפרו השחקנים. "אין בעיה שיגיעו לפני ואחרי, אבל בטח שלא במהלך משחק. צריך שיהיה שקט".

 

בינתיים הם עמוק במקום האחרון. שחקני הפועל ת"א (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
בינתיים הם עמוק במקום האחרון. שחקני הפועל ת"א(צילום: אורן אהרוני)

 

שחקני הקבוצה המשיכו גם היום להעביר ביקורת על המאמן מנחם קורצקי, כמו גם על החבר'ה הצעירים: "רואים שאין שליטה בקבוצה, כל אחד עושה מה שהוא רוצה, ואז גם מגיעות הטעויות הקבועות של השחקנים הצעירים. אין לזה מקום עכשיו".

 

האחים ניסנוב התעקשו שלא להכניס איש מקצוע נוסף כבר עתה, כשבין היתר הועלה שמו של דרור קשטן על ידי חלק מהבעלים. מקורבים לקשטן לא אהבו את הגישה כלפיו: "דרור מגיע לכל משחק של הפועל, יודע הכל והיה מוכן להגיע. אבל הגישה של האחים ניסנוב כלפיו לא מובנת. הרי ברור שבלי שינוי לא יהיה פה כלום, רק ירידת ליגה, כמה שזה קשה בליגה בה משחקות הפועל כפ"ס ואשקלון".

 

יחד עם זאת, שרון ניסנוב הודיע בתוקף כי מבחינתו ישנה היררכיה ניהולית ברורה, לפיה הוא יחד עם אחיו איציק הם המנהלים הבכירים שמקבלים את ההחלטות. לכן קורצקי יישאר עד לסיום העונה, שלאחריה צפוי לעזוב בתמורה לפיצוי. המועמד המועדף להחליפו, אם וכאשר, הוא יוסי אבוקסיס.

 

בקבוצה ינסו להכשיר מספר שחקנים בכירים. בין היתר מדובר בגל שיש, שצפוי לחזור להרכב כבר במשחק הקרוב בסכנין, אדי גוטליב (שחזר לאימונים ויהיה כשיר רק בעוד שבועיים) וטוטו תמוז.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
איציק ניסנוב
צילום: אורן אהרוני
מומלצים