שתף קטע נבחר

מימר: "הדרך שלנו טובה גם בהפסדים"

מאמן בית"ר ירושלים ערך מסיבת עיתונאים לפני הפועל ב"ש: "תוצאות זה לא תמיד המדד, המשחק הזה הוא אתגר ונקווה לעמוד בו. קליימן: "מגיע לי להיות בנבחרת"

בית"ר ירושלים ערכה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר מול הפועל באר שבע (21:00, טוטו-טרנר): "ללא קשר לתוצאות שהושגו אתמול, נבוא ונעשה את המקסימום מול ב"ש", אמר מאמן הקבוצה, שרון מימר.

 

"המשחק מול ב"ש לא הופך להיות קשה, הוא תמיד היה קשה. הם ניצחו 11 מתוך 12 משחקי הבית העונה בליגה. ברור שזה יהיה אתגר ואנחנו נקווה לעמוד בו", על היכולת של הקבוצה לאחרונה אמר: "ניצחונות והפסדים זה לא תמיד המדד, אנחנו מודדים לפי דרך. מול קרית שמונה המטרה הייתה לעלות שלב. מול מכבי חיפה שיחקנו טוב, אבל יצאנו עם הפסד. הדרך שלנו היא טובה גם בהפסדים".

 

שרון מימר (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
שרון מימר(צילום: אוהד צויגנברג)

 

על חסרונו של הקפטן דן איינבינדר (מורחק) אמר: "דן שחקן חשוב מאוד, אבל יש פה מספיק שחקנים טובים שיעשו את המקסימום ויחפו על החיסרון הזה". על דוד קלטינס: "לא מסכים שהוא נמצא בתקופה פחות טובה. הוא שחקן טוב ואנחנו מאמינים בו" על כמה תקריות שהיו באימונים בין שחקנים מאז שהגיע :"אלה דברים שיש בכל קבוצה ואני יודע איך לטפל בזה".

 

השוער בוריס קליימן אמר: "אני מכיר את שחקני באר שבע כבר הרבה שנים. אין הכנות מיוחדות, אנחנו מתייחסים לכל יריבה אותו דבר. אני חושב שמגיעה לי הזדמנות להיות בשער הנבחרת מול ספרד, אבל יש מאמן ואכבד כל החלטה שלו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עמית שאבו
שרון מימר
צילום: עמית שאבו
מומלצים