שתף קטע נבחר

אלונה ברקת עשתה קופה מהמכירה של מובילאיי

בן זוגה של בעלי הפועל ב"ש, אלי ברקת, שמתפקד כדירקטור בחברה, הרוויח כתוצאה מהמכירה כמיליון דולר וחצי.אחרי הצמד שכבש בניצחון 1:2 על בית"ר ירושלים, זכה זריהן למחמאות. במועדון טוענים שניצחונות על מכבי חיפה ומכבי ת"א יקרבו אותם לאליפות שנייה ברציפות. אורן ביטון חתם לחמש עונות

כבר תקופה ארוכה שאנשי הפועל באר שבע לא נראו כל כך מרוצים כמו אתמול (ב') לאחר הניצחון 1:2 על בית"ר ירושלים. הניצחון, השלישי ברציפות של האלופה בליגה, אמור להחזיר לה את הביטחון שקצת אבד בחודשים האחרונים.

 

לטבלת ליגת העל

 

אבל מעבר לניצחון, היה זה יום מוצלח במיוחד לבני הזוג אלי ואלונה ברקת, הבעלים של המועדון. מתוקף מכירת הענק של חברת מובילאיי לאינטל ב-15 מיליארד דולר, אלי ברקת, המכהן כדירקטור בחברה, יזכה מהמכירה לנתח של מיליון דולר וחצי.

  

זכה בצדק למירב המחמאות. זריהן (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
זכה בצדק למירב המחמאות. זריהן(צילום: עוז מועלם)

 

כעת מצפים לקבוצה שני משחקי בית נוספים עם פתיחת הפלייאוף העליון: ביום ראשון נגד מכבי חיפה ובתחילת חודש אפריל נגד מכבי תל-אביב. במועדון מעריכים ששני ניצחונות בשני המשחקים האלו יהיו צעד משמעותי מאוד בדרך לזכייה באליפות שנייה ברציפות.

 

כמובן שאת מירב המחמאות קיבל אמש ניב זריהן. לפני שבועיים, בניצחון על הפועל כפר-סבא הוא היה מעורב בכיבוש שניים משלושת השערים והראה לראשונה את הפוטנציאל הטמון ברגליו. בשבוע שעבר הוא פתח כמגן שמאלי בניצחון 0:1 על מ.ס. אשדוד, אך לא הצליח למצוא את עצמו בעמדה בה הוא לא רגיל לשחק.

 

אתמול הוא חזר לקישור, אך שוב הציג במחצית הראשונה יכולת פושרת, מה שגרם לאוהדים רבים לשער שהוא יוחלף במחצית. למאמן ברק בכר היו תוכניות אחרות. הוא המשיך לתת לו קרדיט וזריהן החזיר בשני שערים נהדרים תוך עשר דקות.

 

הראה את הפוטנציאל הטמון בו. זריהן חוגג (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
הראה את הפוטנציאל הטמון בו. זריהן חוגג(צילום: עוז מועלם)

 

זריהן הובא לבאר שבע בין היתר כגיבוי למאור בוזגלו, שאמור לעזוב בקיץ. אתמול, בהיעדרו של בוזגלו הפצוע, הקשר שהגיע מאשדוד לקח על הגב את הקבוצה. נראה שהשערים נתנו לשחקן הצעיר ביטחון ובב"ש מקווים שהוא ימשיך להציג את אותה יכולת גם בעתיד.

 

 

בינתיים, בב"ש ממשיכים לחשוב על העתיד והחתימו היום את המגן השמאלי של עירוני קריית שמונה, אורן ביטון (22) לחמש עונות. ביטון אמר: "אני שמח מאוד לחתום בהפועל באר שבע, אבל כרגע מרוכז רק בקריית שמונה". במועדון מעריכים כי בתוך מספר ימים תיסגר העברתו של המגן הימני של מכבי פתח תקווה, דור אלו.

 

שחקן נוסף שקיבל מחמאות הוא מהראן ראדי ששיחק 90 דקות למרות שהיה מעורב שלשום בתאונת דרכים, בה נגרם נזק כבד לרכבו הפרטי והוא אף פונה באמבולנס לבית החולים סורוקה.

 

הדאיג את הצוות הרפואי. טהא (צילום: ישראל יוסף) (צילום: ישראל יוסף)
הדאיג את הצוות הרפואי. טהא(צילום: ישראל יוסף)

 

מי שהדאיג את הצוות הרפואי והמקצועי הוא הבלם לואי טהא, שהוחלף לקראת הסיום בשל כאבים במפשעה. בימים הקרובים הוא ייבדק ואז תתברר חומרת פציעתו.

 

השוער גיא חיימוב, שבארבעת המשחקים האחרונים ביסס את מעמדו כבחירה הראשונה בין הקורות, ספג אמש את השער היחיד בתקופה הזו והמשיך להציג יכולת גבוהה.

 

חיימוב התייחס למשחק שנעל את הליגה הסדירה כמשחק פלייאוף לכל דבר: "זה ניצחון מאוד חשוב. היה חשוב להראות את העוצמה, הכח והתשוקה הזאת בתחילת הפלייאוף. אני שמח שפתחנו ברגל ימין את הפלייאוף. היה לחץ בדקות הראשונות, אבל הצלחנו להחזיק בכדור ולהשתחרר".

 

ממשיך להצדיק את הקרדיט בין הקורות. חיימוב (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
ממשיך להצדיק את הקרדיט בין הקורות. חיימוב(צילום: אורן אהרוני)

 

השוער התייחס בדיפלומטיות לאי זימונו לנבחרת ישראל: "יש מאמן לנבחרת, אלישע לוי, ומאמן שוערים. אם הם יחליטו שאני צריך להגיע, אגיע בשמחה לשרת את הנבחרת".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שי מוגילבסקי
אלונה ואלי ברקת
צילום: שי מוגילבסקי
מומלצים