שתף קטע נבחר

המומנטום נעצר: זריהן יחמיץ את מכבי חיפה

לאחר הצמד מול בית"ר ירושלים, חלוץ הפועל ב"ש הרגיש כאבים בשריר הירך במהלך האימון ובמועדון מקווים שלא מדובר בפציעה חמורה. אביו של אופיר דודזאדה: "הפועל ב"ש סגרה איתו והתחרטה, מכבי הגישה הצעה"

ניב זריהן היה בשבוע האחרון השם המדובר ביותר בהפועל באר שבע. הצמד מול בית"ר ירושלים (1:2) העלה אותו לכותרות אבל כעת שוב העיסוק נוגע אליו ולא מסיבות טובות.

 

זריהן שנפגע כבר במהלך המשחק, הרגיש היום (ד') כאבים בשריר הירך במהלך האימון. הוא ייבדק ובמועדון מקווים שלא מדובר בפגיעה חמורה, אך נראה שבכל מקרה הוא יחמיץ את המשחק ביום ראשון נגד מכבי חיפה בפתיחת הפלייאוף העליון.

 

זריהן. המומנטום נעצר (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
זריהן. המומנטום נעצר(צילום: עוז מועלם)

 

בנושא אחר, לאחר שהפועל באר שבע רכשה את המגן השמאלי אורן ביטון מקריית שמונה אתמול (ג'), משפחתו של אופיר דודזאדה, המגן השמאלי שעזב אותה בתחילת העונה והיה קרוב לשוב אליה בינואר, החליטו לספר את גרסתם לסיבה שבגללה הוא לא חזר למועדון נעוריו.

 

"בקיץ אופיר נמכר לגנט תמורת מיליון אירו, בפגרת החורף האחרונה הוא היה בארץ ונפגש עם ברק בכר יחד עם אלי ואלונה ברקת. בפגישה הם החליטו להחזיר את אופיר לבאר שבע וסיכמו איתו על חוזה לשלוש וחצי עונות", מספר אביו של השחקן, שמעון דודזאדה, "גנט דרשו מב"ש פיצוי בגובה הסכום בו הוא נרכש ובבאר-שבע סירבו לשלם. אופיר רצה מאוד לחזור, אבל זה לא היה תלוי בו. נכון לעכשיו מכבי תל אביב הגישה לו הצעה, אבל הוא לא חתם שם ולא סיכם את התנאים שלו".

  

אופיר דודזאדה (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
אופיר דודזאדה(צילום: עוז מועלם)

 

העובדה שהאלופה רכשה אתמול מגן בסכום גבוה מזה שהיא סירבה לשלם על דודזאדה, הכעיסה את אביו: "אין כמעט שחקני בית בב"ש. אופיר שחקן בית שהוכיח את עצמו ורצה לחזור. אם יש להם 3 מיליון שקלים כדי לשלם על מגן מתחיל בליגת העל, זה סימן לכך שהם לא רצו להחזיר את אופיר דודזאדה".

 

מהפועל ב"ש נמסר: "רצינו מאוד שאופיר יחזור הביתה. מפאת כבודו של השחקן לא נפרט את הסיבות לכך שזה לא יצא לפועל"

 

 


פורסם לראשונה 15/03/2017 08:34

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ניב זריהן
צילום: עוז מועלם
מומלצים