שתף קטע נבחר

מכבי נתניה תנסה להתאושש מול קטמון

לאומית: הקבוצה של סלובודן דראפיץ', שניצחה רק פעם אחת בשבעת משחקיה האחרונים ורשמה הפסד בכורה העונה ביום שני, תארח את הפועל קטמון הלוהטת של בני בן זקן (ו', 15:00). הפועל עכו תצא לבני לוד בתקווה לשמור על המקום הראשון. בית"ר ת"א/רמלה תפגוש את הפועל פ"ת

שני מחזורים לסיום העונה הסדירה בליגה הלאומית ועדיין הכל פתוח בצמרת ובתחתית. מכבי נתניה שהפסידה לראשונה העונה מול אחי נצרת (2:1), תנסה להתאושש מחר (ו', 15:00) מול הפועל קטמון שמגיעה עם ארבעה ניצחונות ברצף. במקביל ייערכו עוד ארבעה משחקים, כולל זה של המוליכה הפועל עכו שמקווה לשמור על מקומה בפסגה, במשחק חוץ מול בני לוד.

 

.

מכבי נתניה – הפועל קטמון

עד לא מזמן זה היה 'נתניה ועוד 15'. עד שהגיעה תקופה של שפל, ובשבעת משחקיה האחרונים ניצחה הקבוצה של סלובודן דראפיץ' רק פעם אחת. מנגד תתייצב הקבוצה של בני בן זקן שהייתה עד לא מזמן בסכנת ירידה, אבל התאוששה מאז הגעת המאמן בצורה מופלאה וניצחה בארבעת משחקיה האחרונים.


ברוכיאן ואוהדי קטמון. כושר נהדר (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
ברוכיאן ואוהדי קטמון. כושר נהדר(צילום: אורן אהרוני)

 

בני לוד – הפועל עכו

אנס דאבור הפך לאחד החלוצים הטובים בליגה עם תשעה שערים העונה והוא ינסה לעזור לקבוצתו לעצור את הדהירה של הפועל עכו שעלתה לפסגה. שלומי דורה ושחקניו מקווים לשמור על המקום הראשון ובעיקר על פער חמש הנקודות מהפועל רמת גן השלישית.

 

בית"ר ת"א/רמלה – הפועל פ"ת

בית"ר אמנם רביעית אבל עם ניצחון בודד בשמונת המשחקים האחרונים, מה שהרחיק אותה מהמאבק על העלייה. הפועל פ"ת תנסה להשלים ניצחון כפול על יריבתה (1:2 במפגש הראשון) ועל הדרך לחלוף על פניה בטבלה. מאז שירון הוכנבוים הגיע, חל שיפור ניכר בתוצאות של הפועל פ"ת והיא השיגה 11 נקודות מ-15 האחרונות.

 

שחקני הפועל פ"ת. ימשיכו במומנטום? (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
שחקני הפועל פ"ת. ימשיכו במומנטום?(צילום: אוהד צויגנברג)

 

הפועל רמה"ש – הפועל ראשל"צ

קבוצה בצרות (ראשל"צ) תצא למפגש מול קבוצה בצרות עוד יותר גדולות (רמה"ש). המארחת נמצאת מתחת לקו האדום עם מאזן של ארבעה הפסדים וניצחון בודד בחמשת המחזורים האחרונים. הקבוצה של ניר ברקוביץ' לא ניצחה בשבעת משחקיה האחרונים והיא חייבת נקודות כדי להשאיר לעצמה סיכוי להתברג בכל זאת בפלייאוף העליון. הפסד נוסף יצמצם את הפער של הכתומים מהקו האדום לחמש נקודות בלבד.

 

אחי נצרת – הפועל עפולה

אחרי שהפכה לקבוצה היחידה שניצחה את מכבי נתניה העונה, לאחי נצרת מצפה קרב ישיר על מקום בפלייאוף העליון. לשתי הקבוצות מגיע להיות שם כי גם עפולה (עם ראובן עטר למי ששכח) יש שמונה משחקים רצופים בלי הפסד. 

 

ביום שני (19.00) אייל לחמן יערוך משחק בכורה במכבי הרצליה מול מכבי שעריים. בטדי הפועל ירושלים (מקום 13) תארח את האחרונה נצרת עילית לקרב תחתית לוהט. עירוני נשר תשחק מול הפועל ר"ג.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
שחקני מכבי נתניה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים