שתף קטע נבחר

הפועל אשקלון ניצחה 1:4 את הפועל חיפה

משחק ענק של הקבוצה של יובל נעים בסמי עופר חילץ אותה מהמקום האחרון. לינגאנה עם צמד נהדר (69, 85) ודויד מנגה עם כיבוש (47) ושני בישולים הצטיינו. מתן חוזז הוסיף שער (42) ובישול. עדן בן בסט השווה זמנית (45)

אחרי הניצחון של הפועל ת"א (2:3) על קריית שמונה, ידעו באשקלון כי אם הם לא רוצים להסתכל על הטבלה מלמטה, הם חייבים לנצח את הפועל חיפה - וכך הם עשו. משחק מדהים של הפועל אשקלון, במיוחד ללינגאנה שכבש צמד (69 ,85) והביא לקבוצה מרווח נשימה לפני המשך קרבות התחתית עם ניצחון היום (ש') 1:4 בחוץ. דויד מנגה ומתן חוזז הצטיינו גם הם עם שער ובישול כל אחד.

 


 

 

לטבלת ליגת העל

 

הפועל אשקלון עלתה למשחק בתחושת דריכות בידיעה שהם יכולים להוציא תוצאה טובה נגד הפועל חיפה. הקבוצה של דני גולן אמנם עוד לא הבטיחה את ההישארות באופן רשמי, אך נמצאים רחוק מספיק מהקו האדום. המחצית הראשונה נפתחה ביכולת טובה יותר של המקומיים בהזדמנויות של עדן בן בסט, שהחמיץ מקרוב. בהמשך המחצית הראשונה, המשחק התאזן ואשקלון החלה לשלוט במגרש, למרות שלא סיכנה את השער באופן ממשי.

 

קצת נחת. יובל נעים (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
קצת נחת. יובל נעים(צילום: אורן אהרוני)

 

המופע של מתן חוזז, דויד מנגה ולינגאנה התחיל בדקה ה-42, כאשר הראשון בישל כדור נהדר לשני שהיה צריך רק לשים את הרגל - 0:1 להפועל אשקלון. לפני השריקה למחצית עדן בן בסט השווה זמנית כשעבר את איינוגבה וגילגל לשער.

 

עם תחילת המחצית השנייה, הופיעה רק קבוצה אחת על כר הדשא. אשקלון נתנה לחיפה לשלוט במגרש, רק כדי לעקוץ אותה במתפרצות פעם אחר פעם. בדקה ה-47 לינגאנה הכניס את הכדור לדויד מנגה שמסר למתן חוזז לבד מול השער במהלך קבוצתי נהדר ויתרון 1:2. הקבוצה של יובל נעים לא הסתפקה בזה, וקרן של דויד מנגה מצאה את הראש של לינגאנה (69) שמחמישה מטרים נותר לבדו מול השוער, 1:3 ענק על הפועל חיפה. הקינוח הגיע רבע שעה אחרי עם פריצה נהדרת של איוואנצ'יץ' אשר מצא את לינגאנה פנוי לגמרי שכבש (85) את שערו השישי העונה נגד הפועל חיפה (!) - 1:4 מדהים בסיום.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי רוקח
איסומעילה לינגאנה
צילום: אבי רוקח
מומלצים