שתף קטע נבחר

מעמדו של דני גולן התערער

אחרי התבוסה הביתית המשפילה של הפועל חיפה נגד הפועל אשקלון (4:1) והרביעי ברציפות, כיסאו של מאמן הקבוצה מתנדנד: "צריך לעצור את הסחף הזה". יואב כץ: "כרגע אין זעזוע. יש לנו שבועיים למשחק הבא ומספיק זמן לחשוב". ייתכן שניר קלינגר יירד מהיציע ויעמוד לצד גולן במשחק הבא

אחרי ההפסד הביתי (4:1) של הפועל חיפה היום (ש') נגד הפועל אשקלון, נשמעו קריאות מצד אוהדי הקבוצה לפטר את המאמן. הקבוצה סופרת כבר הפסד רביעי רצוף ועלולה להסתבך בקרבות התחתית אם לא תשתפר. יואב כץ: "כרגע אין זעזוע". נשקלת אפשרות בקבוצה להוריד את ניר קלינגר מהיציע כדי שיעמוד לצד דני גולן במשחק הבא.

 

טבלת ליגת העל

 

הקהל של החיפאים נטש את האצטדיון ברובו במהלך המחצית השנייה, ומי שנשאר דרש מהמאמן דני גולן להתפטר. למרות שהוא צפוי לעזוב בסיום העונה, קיים סיכוי שיסיים את תפקידו עוד קודם לכן.

 

"כרגע אין זעזוע". יואב כץ (צילום: מיקי שורץ) (צילום: מיקי שורץ)
"כרגע אין זעזוע". יואב כץ(צילום: מיקי שורץ)

 

מאמן הפועל חיפה אמר: "שיחקנו גרוע, אין הסבר. השער של אשקלון בפתיחת המחצית השנייה גמר אותנו. בתקופה גרועה זו, אם אנחנו לא מנצלים את המצבים במחצית הראשונה, אנחנו לא מצליחים לחזור. המחצית השנייה הייתה רעה מאוד, למרות שאנחנו מנסים לשחק התקפי".

 

הוא המשיך: "אין פה אנרגיות חיוביות כשאנחנו מגיעים הביתה ולראיה 1,700 הצופים שבאו למשחק. למרות מחצית ראשונה טובה שלנו, כמעט ירדנו בפיגור. צריך לדבר על הפלייאוף התחתון ולראות איך עוצרים את הסחף הזה".

 

הבעלים יואב כץ התייחס למעמדו של המאמן: "כרגע אין זעזוע. יש לנו שבועיים למשחק הבא ומספיק זמן לחשוב".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
דני גולן
צילום: אורן אהרוני
מומלצים