שתף קטע נבחר

הפועל ת"א פנתה לסילבס: רוצים אותך

האדומים מעוניינים לראות את המאמן של הפועל רעננה עומד על הקווים בעונה הבאה, גם אם זה יהיה בליגה הלאומית. סילבס מחזיק גם בהצעה מקריית שמונה והוא ייפגש השבוע עם איזי שרצקי. שייע פייגנבוים לא ימונה למנהל מקצועי, טוטו תמוז סירב להתחלף. הראל אחזקות פורקה סופית

הפועל תל אביב עדיין לא יודעת באיזו ליגה היא תשחק בעונה הבאה אבל זה לא מפריע לראשי המועדון להחל בתוכניות המקצועיות. בין היתר, נעשתה פנייה למאמן הפועל רעננה חיים סילבס בניסיון לשכנע אותו להגיע למתחם חודורוב.

 

 

סילבס, שאמור להיפגש במהלך השבוע עם איזי שרצקי, נוטה לקבל את ההצעה מעירוני קריית שמונה. עם זאת, בימים האחרונים אחד הבעלים של הפועל ת"א שוחח עימו והבהיר לו כי הוא מעוניין שהוא יעמוד על הקווים, בין אם זה יהיה בליגת העל ובין אם בליגה הלאומית.

 

סילבס. מבוקש (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
סילבס. מבוקש(צילום: ראובן שוורץ)

 

המשמעות של המהלך היא ברורה - גם בתסריט שבו מנחם קורצקי יצליח להמשיך את המומנטום מהניצחון 2:3 על עירוני ק"ש אתמול ולהשאיר את הקבוצה בליגה, הוא לא בתוכניות לעונה הבאה, כפי שפורסם ב-ynet ספורט. בתוך כך, חברת הראל אחזקות פורקה היום באופן סופי.

 

סילבס מצידו עדיין לא קיבל הצעה כספית כלשהי מהפועל ת"א אולם במועדון מעריכים כי הם יגישו לו חוזה מפתה, הוא יעדיף לאמן את האדומים גם בליגה הלאומית על חשבון קריית שמונה.

 

שייע פיינגבוים שניהל מגעים מתקדמים עם הנהלת המועדון על מינויו לתפקיד המנהל המקצועי, בחר לדחות את ההצעה, מכיוון שהחוזה היה רק עד לסיום העונה ולא לשנה נוספת, במקרה של הישארות. הוא אף העביר ביקורת על האחים ניסנוב: "יש אי-סדר בהפועל ת"א, האחים ניסנוב חסרי ניסיון".

 

פייגנבוים. לא יחזור להפועל ת"א ()
פייגנבוים. לא יחזור להפועל ת"א

 

בקבוצה חגגו את הניצחון בקריית שמונה והחמיאו למוטי ברשצקי שכבש צמד ומציג יכולת טובה מאז שהצטרף בינואר. "ברשצקי יכול להשאיר אותנו בסופו של דבר בליגה", אמרו במועדון.

 

בסוף המשחק ניגש ברשצקי לאוהדים וקיבל מהם עידוד רב, בעוד הבלם אדי גוטליב שתבע את המועדון בבוררות ספג שריקות בוז לאורך כל המשחק. אחרי שלל הביקורות הפעם פירגנו במועדון גם לקורצקי: "הוא ניהל את המשחק מצוין והכניס שחקנים התקפיים. ככה צריך להמשיך עד לסיום העונה". במועדון העריכו כי אביחי ידין יחזור אחרי פגרת הנבחרת למשחק מול בני-יהודה.

 

המאייר יואב זוהר מציג: השורד מנחם קורצקי (איור: יואב זוהר) (איור: יואב זוהר)
המאייר יואב זוהר מציג: השורד מנחם קורצקי(איור: יואב זוהר)

 

בתקרית שהעיבה על הניצחון, טוטו תמוז סירב להתחלף. לאחר מכן, ביקש שלא לצאת, וכשכבר יצא לחץ את ידו של קורצקי, אך סינן מספר קללות וירד ישר לחדר ההלבשה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
חיים סילבס
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים