שתף קטע נבחר

עידן ורד רשאי לשחק בחצי הגמר

קשר בית"ר ירושלים ספג כרטיס צהוב בתחילת המשחק נגד מכבי פ"ת (0:1), שאמור היה למנוע ממנו לשחק נגד מכבי ת"א בחצי גמר גביע המדינה. מאוחר יותר הורחק בצהוב שני וכעת ייעדר רק מהמפגש עם מכבי חיפה בליגה. שרון מימר: "עידן לא קיבל הוראה לעשות זאת בכוונה"

בית"ר ירושלים הצליחה לשכוח מהסערה שבאה בעקבות הפחתת שתי הנקודות על קריאות גזעניות וניצחה הערב (ש') 0:1 את מכבי פתח תקווה. בזכות הניצחון, עלתה הקבוצה של שרון מימר בחזרה למקום הרביעי.

 

  

עידן ורד ספג בתחילת המשחק כרטיס צהוב, שאמור היה למנוע ממנו לשחק נגד מכבי תל אביב בחצי גמר גביע המדינה. בתוספת הזמן התרחש מחזה לא שגרתי. ורד, שקיבל טיפול מחוץ לקווים לאחר שנפגע והחל לדמם, חזר למגרש ללא אישור מהשופט. בעקבות זאת הוא ספג כרטיס צהוב שני והורחק.


ורד רואה את הכרטיס האדום (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
ורד רואה את הכרטיס האדום(צילום: עוז מועלם)

 

כעת, בעקבות הרחקתו יחמיץ ורד את המפגש עם מכבי חיפה במחזור הקרוב בליגת העל. לעומת זאת הוא יוכל לשחק נגד מכבי תל אביב בחצי גמר הגביע. מאמן בית"ר ירושלים, שרון מימר, הגיב: "עידן לא קיבל ממני הוראה לקבל צהוב בכוונה, זה קרה והוא לא ישחק נגד מכבי חיפה, שזה גם משחק חשוב, אבל זה לא היה בכוונה. חן עזרא שיצא לפני זה היה אמור להיות מוחלף".

 

על הניצחון אמר מימר: "היה משחק עם אנרגיות מטורפות, הגענו לכמות מצבים שאני לא זוכר והחמצנו המון, מזל שניצחנו. הכנו את עצמנו למשחק מול יריבה מצוינת. היה משחק גברי והיה כיף לראות את זה. השחקנים האלה הם גברים אחד אחד. עכשיו התור של ההתאחדות להבין שהעונש שקיבלנו לא ראוי. כמות המצבים אליה הגענו מראה על קבוצה איכותית עם אנרגיות טובות".

   

איתי שכטר חוגג (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
איתי שכטר חוגג(צילום: עוז מועלם)

 

דן איינבינדר: "התרופה הכי טובה היא ניצחון. באנו דרוכים ושיחקנו כדורגל חיובי. לצערי החמצנו הרבה, אבל הכי חשוב שניצחנו. כל השבוע אנחנו מנסים לנטרל את הרעשים מסביב ועכשיו

אני מקווה שיחזירו לנו את הנקודות". על עתידו אמר איינבינדר: "לא קל כשיש רעשים מסביב, אבל הוכחתי שאני מתעסק בלעזור לעצמי להיות טוב יותר ולעזור לקבוצה". על הרחקת ורד: "עידן אחד הווינרים הכי גדולים שאני מכיר ולא רצה להשאיר אותנו לבד על המגרש. יכול להיות שזה היה חוסר ריכוז של השנייה האחרונה. הוא יהיה חסר נגד מכבי חיפה ונצטרך להסתדר בלעדיו".

 

מאמן מכבי פתח תקווה, קובי רפואה: "משחק חלש שלנו, התוצאה הייתה צריכה להיות יותר גבוהה. בית"ר עלו עלינו בכל הפרמטרים והמאבק נפתח. בית"ר קבוצה ברמה גבוהה ועשתה את מה שהיא הייתה צריכה לעשות. ברור שזה לא נעים כשמפסידים, זה מבאס. צריך להיאבק עד הסוף והפגרה באה לנו בזמן. אם אגיד ששחקנים חושבים על העונה הבאה זה יהיה תירוץ. לא תשמעו אותי אומר את זה, אני צריך לדאוג שהקבוצה שלי תיתן את הכל ותגלה מחויבות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ורד ומימר
צילום: עוז מועלם
מומלצים