שתף קטע נבחר

בן שמעון: "זה הזמן להמשיך להתאמץ"

מאמן מ.ס. אשדוד סיים לרצות את עונש ההרחקה הממושך וישוב לקווים במשחק מול הפועל כפר סבא (ב'). אחרי ההפסדים של קריית שמונה והפועל חיפה, הוא מודע לאפשרות לשפר עמדות בטבלה: "השחקנים חיים בעולם הזה ובוודאי שהם מתעסקים בזה קצת, אבל אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו"

מ.ס. אשדוד תארח מחר (ב') את הפועל כפר סבא במשחקה הראשון בפלייאוף התחתון. הבוקר ערכה הקבוצה את האימון המסכם לקראת המשחק, ומי שיעמוד על הקווים לראשונה מאז המחזור ה-23 (בו הורחק בפרימיירה שלו מול סכנין) הוא המאמן הראשי רן בן שמעון.

 

לטבלת ליגת העל

 

בן שמעון אמר לקראת המשחק: "אין ספק שצריך להתייחס לתוצאות האחרונות. אנחנו נמצאים במומנטום טוב וזה הזמן להמשיך להתאמץ". בקבוצה מעיר הנמל שמו לב כמובן להפסדים של קריית שמונה והפועל חיפה אמש, והמאמן התייחס גם לכך: "אנחנו משתדלים להתעסק רק בעצמנו. אין לי ספק שהשחקנים פה יודעים מה קורה, הם חיים בעולם הזה ובוודאי שהם מתעסקים בזה קצת. התפקיד שלי הוא לעשות את ההפרדה ולהתרכז במה שאנחנו צריכים לעשות".

 

יחזור לקווים. רן בן שמעון (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
יחזור לקווים. רן בן שמעון(צילום: אבי רוקח)

 

לאחר ההצלחה במשחקים הקודמים עם שיטת שלושת הבלמים, בן שמעון יפתח מחר עם ברדע ואלחמיד במרכז ההגנה, ואת מיקומו של סירושטיין (שייעדר בגלל מחלה) יתפוס בנצי מושל בקישור, וחן עזריאל ימלא את מקומו של תום מונד המוצהב.

 

הרכב משוער: יואב ג'רפי; טום בן זקן, ניר ברדע, חאתם עבד אלחמיד, קרלו ברוצ'יץ'; חן עזריאל, גדי קינדה, בנצי מושל, דן ביטון; אור אינברום, דין דוד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי רוקח
רן בן שמעון
צילום: אבי רוקח
מומלצים