שתף קטע נבחר

אלי טביב לא נסוג מהחלטתו

הבעלים של בית"ר ירושלים הבהיר שיורה לשחקנים לרדת מכר הדשא באצטדיון סמי עופר (שבת, 19:30) במקרה של קריאות גזעניות, ובכללן "הנה היא העולה, הקבוצה הגזענית של המדינה" ו"שישרף לכם הכפר". בהתאחדות מזהירים שבית"ר עלולה לרדת ליגה במקרה כזה: "השופטים מונחים לפעול לפי תקנון שלושת השלבים"

על אף שגורמים בהתאחדות לכדורגל הזהירו שבית"ר ירושלים עלולה לרדת ליגה אם שחקניה יירדו מחר (שבת, 19:30) מכר הדשא במקרה של קריאות גזעניות מצד הקהל במשחק מול מכבי חיפה, נחוש הבעלים אלי טביב להוציא את המהלך לפועל.

 

לטבלת ליגת העל

 

טביב שב והבהיר שאם יהיו קריאות גזעניות - ובכלל זה "הנה היא העולה, הקבוצה הגזענית של המדינה" ו"שישרף לכם הכפר" - לפני המשחק באצטדיון סמי עופר או במהלכו, הוא יורה לשחקנים לרדת מכר הדשא.

 

לא שומע לאזהרות מההתאחדות. אלי טביב (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
לא שומע לאזהרות מההתאחדות. אלי טביב(צילום: אורן אהרוני)

 

במועדון הבהירו: "גורמים רבים הביעו תמיכה במהלך של טביב. אנחנו מקווים שכולם הפנימו את המסר, שיבואו לעודד ולא יתעסקו בקריאות גזעניות. חשוב גם שהמשרד לביטחון פנים, משרד המשפטים ומשרד הספורט יירתמו למהלך נגד הגזענות".

 

בהתאחדות ציינו שאם בית"ר תפעל שלא לפי התקנון היא עלולה להיענש עד כדי הורדת ליגה: "אם יהיו קריאות גזעניות השופטים מונחים לפעול לפי תקנון שלושת השלבים". לפי התקנון, בפעם הראשונה שבה מושמעות קריאות גזעניות על הכרוז להזהיר את הקהל. בפעם השנייה המשחק מופסק לזמן קצר, ואם הקריאות נמשכות המשחק מופסק לחלוטין.

 

המאמן שרון מימר אמר לשחקנים: "תתרכזו בהכנות למשחק בחיפה ולא במה שמסביב. המועדון פועל כדי שיהיה פה כדורגל חיובי וטוב. המטרה שלנו היא להצליח בכל משחק שהוא כמו גמר גביע, ובכל מסגרת". מהמשחק מחר ייעדרו עידן ורד המורחק ומיכאל הייסטר הפצוע.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים