שתף קטע נבחר

"לב"ש התקפה קטלנית, נמצא פתרונות"

שרון מימר דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק של בית"ר ירושלים מול האלופה (ב', 21:00) בטוטו טרנר: "ברור לכולם שזאת הקבוצה הכי חזקה בליגה". דן מורי: "אסור לנו לעשות טעויות"

בית"ר ירושלים קיימה הבוקר (ה') את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק ביום שני (21:00) מול הפועל באר שבע. בקבוצה קיימת אופטימיות כי אחרי הניצחון החלק (0:3) על בני סכנין, יצליחו לצבור נקודות גם במשחק הקשה בטרנר מול האלופה.

 

 

המאמן שרון מימר אמר: "הפועל באר שבע לא הפסידה עדיין בטרנר בליגה וברור לכולם שהיא הקבוצה הכי חזקה בליגה. אבל המשחק הזה הוא חלק מהמטרה שלנו להשיג את המקום השלישי. ננסה להוציא נקודות בטרנר, ואני מאמין שיש לנו את הכלים לעשות את זה".

 

מימר. "יש לנו את הכלים להוציא נקודות" (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
מימר. "יש לנו את הכלים להוציא נקודות"(צילום: אוהד צויגנברג)

 

בית"ר ירושלים צימצמה את הפער ממכבי פתח תקווה השלישית לשתי נקודות בלבד. מימר אמר: "נותרו לנו שבעה משחקים ואנחנו צריכים להשיג נקודות בכל משחק כדי להתקדם בטבלה. יש לבאר שבע התקפה קטלנית ונמצא את הפתרון הראוי להתמודד עם ווקאמה ושאר השחקנים".

 

בנוגע לדן איינבינדר, אמר מימר: "דן מספיק בוגר לסיים את העונה כמו שצריך. מה יהיה בהמשך? אני מקווה שהעניינים יסתדרו איתו והוא ימשיך כי הוא שחקן חשוב. אנחנו עדיין מאוכזבים מההדחה מהגביע, אבל יש לנו שחקנים איכותיים. עובדה שהתפוצצנו מול סכנין".

 

דן מורי הוסיף: "אין הכנה מיוחדת למרות שמדובר באלופה. נבוא ונסתכל להם בלבן של העיניים, ונעשה הכל כדי להשיג תוצאה טובה. אסור לנו לעשות טעויות". בהמשך היום צפויה בית"ר ירושלים לעמוד לדין על השלכת האבוקה במשחק חצי גמר הגביע מול מכבי ת"א.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלכס קולומויסקי
שרון מימר
צילום: אלכס קולומויסקי
מומלצים