שתף קטע נבחר

בכר: "לא מעניין אותנו מה קורה עם מכבי ת"א"

מאמן הפועל ב"ש היה מרוצה מהניצחון 1:3 על סכנין וכבר מסתכל קדימה לעבר השבוע הגורלי שמצפה לקבוצה שלו: "צריכים להמשיך לנצח ולהגשים את המטרה שלנו". ברדה: "האם זה מזל של אלופים? נדע בסוף העונה"

15 נקודות נותרו בקופה, ואם הפועל באר שבע תמשיך להיראות כמו בשבועות האחרונים, אף אחד לא יעצור אותה. הערב (שבת) זה הסתיים עם 1:3 על בני סכנין, שהיה השמיני שלה ברציפות בליגה.

 

לטבלת ליגת העל

 

מאמן האלופה, ברק בכר, היה כמובן מרוצה מהתוצאה והנקודות, ורק רוצה להמשיך במומנטום: "בשורה התחתונה עשינו את העבודה שלנו. לא מעניין אותנו מה קורה עם מכבי, אנחנו צריכים לנצח בכל המשחקים שלנו עד סוף העונה ולהגשים את המטרה שלנו".

 

בכר: "צריכים להמשיך לנצח" (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
בכר: "צריכים להמשיך לנצח"(צילום: זהר שחר)

 

על השבוע הגורלי של הקבוצה שלו הוסיף: "עכשיו מסתכלים לעבר יום שלישי למשחק מול מכבי חיפה. נכון שלא ניצחנו אותם עדיין בסמי עופר, אבל אנחנו לא מסתכלים על היסטוריה, רק לעשות את העבודה שלנו".

 

אליניב ברדה, שכבש את שער השוויון סמוך להפסקה, יודע שאסור לקבוצה שלו לנוח: "ניצחון משמעותי מאוד, עברנו חצי פלייאוף. לשמחתי עברנו את המשחקים הללו בהצלחה. יש עוד חמישה שיהיו גורליים, צריך להתאושש מהר מאוד מהמשחק הזה כי בשלישי יש משחק קשה".

 

שער קריטי. ברדה (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
שער קריטי. ברדה(צילום: זהר שחר)

 

הקפטן המשיך: "כל השנה אנחנו נמצאים במקום טוב, יש עוד חמישה משחקים, בוא נתאפק עוד קצת עם המחשבות על האליפות. אנחנו מתייחסים רק לעצמנו, המטרה שלנו רק להמשיך ולנצח. האם זה מזל של אלופים? נדע בסיום העונה".

 

מאמן סכנין יוסי אבוקסיס היה מאוכזב, אבל החמיא לשחקניו: "כמובן שהשער הראשון הוריד לנו את כל האוויר. הוא הוריד אותנו למחצית מאוד בדאון. השער של ברדה שינה את כל המשחק. פתחנו את החצי השני לא טוב. אין לי טענה אחת לשחקנים, הם נתנו הכל. שיחקנו מול קבוצה, שרק לראות את השחקנים ומי עולה מהספסל, אין מה להוסיף".

 

אבוקסיס השתדל לשמור על אופטימיות: "אנחנו ממשיכים לחלום על מקום באירופה כי אנחנו עדיין יכולים להשיג אותו. כל עוד יש סיכוי תיאורטי נמשיך להילחם. יש עוד חמישה משחקים שבהם הכל יכול להיות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים