שתף קטע נבחר

יוסי אבוקסיס בדרך לבני יהודה

מאמן בני סכנין קרוב לסיכום במועדון על חוזה לשנתיים ואמור להיפגש בקרוב עם ראשי הקבוצה. השחקנים של ניסן יחזקאל לפני ק"ש: "חייבים לגמור את סיפור ההישארות"

יוסי אבוקסיס חוזר לבני יהודה, או לפחות כך זה נראה. מאמן בני סכנין קרוב לסיכום במועדון בו אימן בשתי קנדציות שונות. בקבוצה ממתינים לפגישה של אבוקסיס עם ראשי סכנין ורק לאחריה צפויה לצאת הודעה בעניין. צפוי לחתום לשנתיים ואמור להרוויח כ-65 אלף שקלים בכל חודש.

 

לטבלת ליגת העל

 

בינתיים, בני יהודה מתכוננת לקראת המפגש מול עירוני קריית שמונה מחר (ה', 19:30). "המשחק מול קריית שמונה הוא הכי חשוב שלנו השנה", אמרו במועדון. לכולם שכל תוצאה פרט לניצחון תסבך את הכתומים במאבק נגד הירידה, אחרי שכבר היו רחוקים ממנו.

 

בדרך חזרה לשכונה. אבוקסיס (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
בדרך חזרה לשכונה. אבוקסיס(צילום: ראובן כהן)

 

שחקן בקבוצה אמר: "הניצחון של הפועל ת"א מול כפר סבא סיבך את המצב למטה. פתאום אנחנו נמצאים באזור המסוכן והשחקנים מודעים למצב הלא סימפטי הזה. חייבים לגמור את הסיפור כבר מחר".

 

לפחות מבחינת ההרכב יש חדשות טובות. השוער אמיליוס זובאס, שהיה חולה מול הפועל אשקלון, חוזר להרכב. גם מאור קנדיל, שלא שיחק בגלל צהובים, והקפטן איציק עזוז, שהחלים מפציעה, צפויים לחזור ל-11. רועי גורדנה ייחסר בגלל צהובים.

 

הרכב משוער: אמיליוס זובאס; מאור קנדיל, טל כחילה, איציק עזוז, שון גולדברג; טיז'אן ז'ייטה, אנטוניו מרשיץ', פדרו גלבאן, יונתן כהן, אלמוג בוזגלו; נריוס ולסקיס.

 

השתתפה בהכנת הידיעה מיקי שורץ

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
יוסי אבוקסיס
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים