שתף קטע נבחר

שרון ניסנוב: "תמוז עשה טעות כשהתערב"

הבעלים של הפועל ת"א דיבר על ארועי המושבה: "זו שערורייה שהיס"מניקים אזקו אותו, אני מאמין שלא נקבל מכות וגם עונש, מספיק שהשחקנים שלנו קיבלו מכות"

אימון הפועל תל אביב התקיים היום (א') באווירה מתוחה לאחר התיקו 0:0 עם הפועל אשקלון, בעקבותיו עלולה הקבוצה לרדת לליגה הלאומית ובשל הארועים האלימים בסיום המשחק באצטדיון המושבה. שיחת היום הייתה כמובן התקרית בה נאזק טוטו תמוז, והמכות שספגו אוראל דגני והפיזיותראפיסט רמי אינגל. תמוז לא הגיע לאימון.

 

 

הבעלים שרון ניסנוב אמר: "טוטו עשה טעות כשהתערב ואחרי שעשה זאת היס"מניקים נקטו באלימות גדולה מידי. אנשים טועים. אני מבין את אוראל ורמי, כי גם אני הייתי מנסה להפריד. כל אחד היה מנסה להפריד כשמרביצים לחבר שלו. אני מאמין שלא נקבל מכות וגם עונש, מספיק שהשחקנים שלנו קיבלו מכות. זה שניסו להפריד אח"כ זה בסדר. טוטו עשה טעות, מעבר לזה שזו שערורייה שאזקו אותו. עורכי הדין יכולים לבדוק את זה. אנחנו מעדיפים שהכל יחזור לקדמותו ונמשיך הלאה, אני לא יודע אם נפעל בעניין".

 

גל שיש, אדי גוטליב, עמית ביטון, מוטי ברשצקי ומנחם קורצקי (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
גל שיש, אדי גוטליב, עמית ביטון, מוטי ברשצקי ומנחם קורצקי(צילום: עוז מועלם)
הפועל ת"א מנסה להתאושש מארועי השבת (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
הפועל ת"א מנסה להתאושש מארועי השבת(צילום: עוז מועלם)
 

ניסנוב התייחס למצב הקבוצה, שעלולה לרדת ליגה לראשונה אחרי 28 שנה אם לא תנצח במחזור האחרון את הפועל רעננה בחוץ (שבת 20:30): "שיחקנו טוב יותר מאשקלון. הגענו לשלושה ארבעה מצבים ואם היינו כובשים הינו מנצחים. זה יכול לקרות.

 

"התאכזבתי שלא ניצחנו, סיכוי גדול שנרד ללאומית, נעשה תקציב הכי גבוה ונעלה. התחושות מהמשחק הן של אכזבה. אנחנו לא מרגישים כישלון, כי מבחינתנו עשינו את המקסימום שנישאר בליגה. נחזור להיות אימפריה אחרי שנה. כשהגענו אמרו 'אל תשקיעו כי הקבוצה תרד בטוח' ושנשחק עם נוער מחוזק. העיקר שלא נעלמנו מהמפה, הלב לא נתן לנו להרים ידיים. יכולנו לרדת ליגה כבר לפני חודשיים וחצי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
שרון ניסנוב
צילום: עוז מועלם
מומלצים