שתף קטע נבחר

בכפר סבא מאמינים שיישארו: "אף אחד לא נתן לנו סיכוי"

הקבוצה של פליקס נעים אופטימית אחרי הניצחון 1:4 על ק"ש, שהשאיר לקבוצה סיכוי להינצל מירידה לליגה הלאומית. מחמאות לאלי אלבז

עד לפני שני מחזורים הפועל כפר סבא נחשבה ליורדת הבטוחה בליגת העל והשאלה שנותרה פתוחה היא מי תצטרף אליה. אך בשני המחזורים האחרונים שחקניו של פליקס נעים השיגו שש נקודות ופתאום האופטימיות מרחפת בכפר סבא והיא תגיע למשחק ביתי קובע מול הפועל חיפה עם סיכוי להישאר בליגה, אך יחד עם זאת היא לא תלויה בעצמה.

 

לטבלת ליגת העל

 

המצב של כפר סבא תלוי בשתי יריבותיה לתחתית, הפועל תל אביב והפועל אשקלון. אם שתיהן ינצחו אז לכפר סבא אין סיכוי לשרוד ואם שתיהן יאבדו נקודות לצד ניצחון כפרסבאי אז כפר סבא תוכל לעשות את הבלתי יאמן ולהישאר בליגה. במצב מסויים גם תיקו יכול להספיק עם הפסדים של שתי היריבות לתחתית דבר אשר נראה פחות ריאלי.

 

בכפר סבא מאמינים (צילום: אפי שריר) (צילום: אפי שריר)
בכפר סבא מאמינים(צילום: אפי שריר)

 

מי שחזר לפרוח הוא אלי אלבז. החלוץ שהגיע בתחילת העונה מהפועל חיפה ואתמול כבש צמד ובישל עוד אחד ובכך העלה את מאזנו ל-9 שערים העונה. אלבז שלפרקים אפילו לא היה בסגל תחת המאמן אלי כהן, מרגיש נהדר אצל המאמן החדש פליקס נעים, אשר מאמין בו ונותן לו את המושכות.

 

שחקן בקבוצה אמר לאחר הניצחון הגדול אמש "אף אחד לא נתן לנו סיכוי, הורידו אותנו כבר לפני כמה שבועות. נקווה לנס ושנישאר בליגה". בכפר סבא ככל הנראה ימשיכו עם המנהג של כניסה חינם לקהל גם במשחק האחרון

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
פליקס נעים
צילום: עוז מועלם
מומלצים