שתף קטע נבחר

לאומית: חמש נאבקות, שתיים יירדו

הצמרת די נעולה, אבל התחתית בוערת: חמש קבוצות נאבקות על הזכות להבטיח עונה נוספת בליגה השנייה. מכבי שעריים במצב הגרוע ביותר, מה צפוי ליריבות שלה?

בצמרת הליגה הלאומית הכל די סגור: מכבי נתניה כבר עלתה לליגת העל והפועל עכו זקוקה לעוד נקודה אחת בשני המשחקים שנותרו כדי להצטרף אליה. התחתית, לעומת זאת, ממש רותחת. חמש קבוצות נמצאות בסכנת ירידה, וכל משחק מעתה יהיה קריטי עבורן.

 

לטבלת הליגה הלאומית

 

מכבי שעריים – הפועל ירושלים (שישי, 16.00, נס ציונה)

מכבי שעריים חייבת ניצחון, וגם זה לא יבטיח לה כלום. היא עוד תבכה על הנקודה שאיבדה בדקה ה-94 בהרצליה. הקבוצה של אלדד פרי כבר לא תלויה בעצמה, נואשת לניצחון וצריכה שהקבוצות מעליה יאבדו נקודות. ירושלים, שנמצאת כרגע במקום שמוביל למבחנים וסיימה את שני משחקיה האחרונים בתיקו, זקוקה בעצמה לניצחון דחוף שיעביר את ההכרעה למחזור האחרון - שם מצפה לה משחק די נוח מול הפועל עפולה.

 

אופיר חיים. הקבוצה שלו במצב לא טוב (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אופיר חיים. הקבוצה שלו במצב לא טוב(צילום: ראובן שוורץ)

 

מכבי הרצליה – עירוני נשר (שישי, 16.00, הרצליה)

הניצחון הדרמטי על מכבי שעריים הבטיח את ההישארות של הרצליה, שתנסה לתפוס את המקום השביעי. עירוני נשר כבר עם 11 משחקים בלי ניצחון ומארחת במחזור הנעילה את שעריים. היא צריכה מתישהו לשבור את הרצף המשפיל. הרצליה תשחק פתוח ולא נופתע אם נשר תצבור שלוש נקודות שישאירו אותה בליגה.

 

הפועל עפולה – נצרת־עילית (שישי, 16.00, עפולה)

עפולה קיבלה העונה הרבה מחמאות, עד שהגיע המשחק מול רמה"ש (4:1) שגרם לאכזבה בקרב כל קבוצות התחתית. נצרת־עילית השיגה נקודה אחת מתוך שש האחרונות והיא מתחת לקו האדום רק בגלל יחס שערים גרוע. לכן היא לא תלויה רק בעצמה.

 

הפועל ראשל"צ – הפועל רמה"ש (שישי, 16.00, הברפלד)

בעוד שהמארחת הבטיחה את ההישארות, רמה"ש זקוקה לניצחון בודד בשני משחקיה האחרונים (במחזור הנעילה היא מול הרצליה) כדי להבטיח עונה נוספת בלאומית. ראשון תתנחם בהשגת המקום השביעי.

 

ראשל"צ הבטיחה את ההישארות. ניר ברקוביץ' (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
ראשל"צ הבטיחה את ההישארות. ניר ברקוביץ'(צילום: אורן אהרוני)

 

בני לוד – אחי נצרת (שישי, 16.00, לוד)

מפגש בין שתי קבוצות שהכי קשה להמר לגביהן. לוד הדהימה במחזור אמצע השבוע עם 1:4 על הפועל ר"ג בחוץ. אחי נצרת ניצחה את הפועל פ"ת 3:4 וחטפה שישייה מהפועל קטמון. מי שמוכן להמר על התוצאה בלוד, שיקום!

 

הפועל עכו – הפועל פ"ת (שני, 19.00, עכו)

זה יהיה מעט משעשע אם עכו תפסיד בפעם השניה ברצף ותבטיח עלייה. ה-5:0 מול בית"ר ת"א/רמלה היה מביך, והקבוצה של שלומי דורה תנסה להשיג לפחות את הנקודה המיוחלת שתבטיח לה סופית את העלייה. הפועל פ"ת לא תעשה לה חיים קלים.

 

הפועל ר"ג – בית"ר ת"א/רמלה (שני, 19.00, ר"ג)

אוהדי הפועל ר"ג מתקשים לעכל עד עכשיו את ההפסד 4:1 בבית לבני לוד. ניצחון שם היה יכול לפתוח את המאבק על הכרטיס השני. בית"ר היא הקבוצה המפתיעה של הלאומית, וניצחון שלה יביא להחלפת מקומות בין השתיים.

 

מכבי נתניה – הפועל קטמון (שני, 19.00, נתניה)

כל משחק של נתניה הוא חגיגה, במיוחד כשהוא האחרון העונה בבית. קטמון קבוצה לא צפויה - פעם היא מפסידה 6:3 ופעם היא מנצחת 1:6. מה יקרה הפעם?

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אופיר חיים
צילום: עוז מועלם
מומלצים