שתף קטע נבחר

שהר: "נדבר בסוף העונה על הארכת החוזה"

חלוץ הפועל ב"ש התייחס לעתידו במסע"ת לפני המשחק מול בית"ר ירושלים (ב', 20:30) והביע צער על הירידה של הפועל ת"א: "יש לי פינה חמה בלב למועדון". עוזרו של ברק בכר, עמיר נוסבאום: "רוצה להיות מאמן ראשי". אוהד המרותק לכיסא גלגלים זעם על היחס כלפיו בחגיגות האליפות. מהעירייה נמסר: "מצרים על תחושתו, פעלנו בהתאם לחוק"

אחרי שזכתה באליפות שנייה ברציפות וחגגה אותה כמו שצריך, הפועל באר שבע כבר מחכה לסיום העונה. מחר (ב', 20:30) בית"ר ירושלים ממתינה לה בטדי, למשחק במסגרת המחזור ה-35 בפלייאוף העליון.

 

לטבלת ליגת העל

 

ברק בכר פתח את מסיבת העיתונאים לקראת המפגש כשאמר: "דיברתי מספיק והחלטתי להביא את עמיר נוסבאום למסיבת העיתונאים לצידי. אני מאוד מעריך את העבודה השקטה והצנועה שלו. אבקש שהשאלות יעברו אליו".

 

בן שהר. "אוהב את באר שבע" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
בן שהר. "אוהב את באר שבע"(צילום: אורן אהרוני)

 

נוסבאום: "קצב האימונים ירד, אבל השחקנים מתאמנים כמו שצריך. הם מקצוענים ואני לא רואה בזה שום בעיה. המטרה היא לנצח. העונה הזאת הייתה חוויה גדולה. למדתי המון. לא יכולתי לבקש פרטנר יותר טוב מברק. אמשיך פה בעונה הבאה ובהמשך ארצה להיות מאמן ראשי. יש לי המון חברים בכפר סבא ואני בקשר איתם, אבל לא הייתי מעורה במה שקורה שם. חבל לי שהם ירדו ליגה ואני מקווה שהם יחזרו בעונה הבאה".

 

נוסבאום הוסיף: "אחד הדברים היפים בצוות שלנו הוא שאין חלוקת תפקידים מוגדרת. ברק נותן יד חופשית ולברק יש את המילה האחרונה. אני הכרתי אותו כשחקן וקריירת האימון שלו היא הפתעה גדולה. הוא לא תיכנן להיות מאמן, אבל כשהוא מחליט משהו הוא הולך עליו עד הסוף. חוץ מללמוד ממנו אין לי מה להגיד".

 

"קריירת האימון שלו היא הפתעה גדולה". ברק בכר (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
"קריירת האימון שלו היא הפתעה גדולה". ברק בכר(צילום: אורן אהרוני)

 

בן שהר: "במנטליות שלנו אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, ונרצה לנצח גם מחר את בית"ר. במהלך החגיגות שלנו עקבתי גם אחרי התוצאה של הפועל תל אביב. גדלתי שם מגיל תשע. יש לי פינה בלב למועדון וזה מצער. אולי זה לטובה. עצוב לליגה, אבל אני מאמין שהם יחזרו בקרוב. אני לא מצטער שלא חתמתי שם. אני וטוני לא מדברים על מי יכבוש יותר ומי יהיה מלך השערים של הקבוצה. הכי חשוב זה שכבשנו הרבה שערים ועזרנו לקבוצה. אני אוהב את באר שבע, יש לי עוד שנה פה. קבענו לדבר על הארכת החוזה בסוף העונה".

 

אוהד בעל צרכים מיוחדים כועס: "שמו אותנו מאחורי הברזלים, בושה"

חגיגות האליפות של הפועל באר שבע אמש (ש') הביאו לתסכול רב מצידו של אחד מאוהדיה המוכרים של הקבוצה, שניר בר חנין (27), שנפגע מאוד מהתנהלות המועדון האהוב עליו.

 

בר חנין הוא אחד מהפנים המוכרות ביותר בעיר. אין כמעט שחקן, חבר הנהלה ואוהד שלא מכיר אותו. במשך שני עשורים הוא מלווה את האלופה לכל מגרש בארץ למרות שהוא מרותק לכיסא גלגלים ממונע בשל שיתוק מוחין, וזוכה לקריאות "היידה שניר" מהיציעים.

 

שניר בר חנין (צילום: פרטי)
שניר בר חנין(צילום: פרטי)
 

 

אתמול הגיע שניר לצפות בחגיגות האליפות הרשמיות של באר שבע והתאכזב מכך שנאלץ לראות אותן רק מבעד למסכים, מבלי שהיה יכול לצפות בהן באופן ישיר. בסטטוס שהעלה בפייסבוק הוא כתב בין היתר: "שמו אותנו מאחורי הברזלים ואמרו לאמא שלי שיש מקום מסודר לנכים. סידרו במה לנכים עם מסכי ענק. הייתי יכול לראות בבית את החגיגות. אני לא מאשים את הקבוצה, אלא את המדינה. בושה מה שהיה אתמול. אין מודעות לנכים באירועים כאלה".

 

מבאר שבע נמסר: "אתה מוזמן לפנות לדובר העירייה". בעירייה טענו: "חגיגות האליפות נערכו בהשתתפות עשרות אלפי בני אדם. העירייה פעלה בהתאם לחוק שוויון זכויות אנשים עם מוגבלות ובהתאם להנחיות יועץ נגישות. יש לציין כי לשם הנגשת האירוע הושקעו משאבים רבים, במטרה שכלל הציבור יוכל ליהנות ממנו. לראיה הועברו תגובות המוקירות את העשייה בתחום. העירייה מצרה על תחושתו של האוהד. עם זאת, מיקום הבמה והצבת המסכים נקבעו בהתאם להנחיות גורמי בטיחות והמשטרה ובהמלצת יועץ נגישות". יש לציין כי במקביל לתלונתו של בר חנין, אוהדים נכים אחרים דווקא החמיאו לעירייה על היחס לו זכו במהלך החגיגות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים