שתף קטע נבחר

בוזגלו: "יש משבר עם האוהדים, יכול להבין אותם"

קשר הפועל ב"ש העניק ראיון מטעמו בחשבון הפייסבוק שלו ולא עשה חשבון: "לא מבין למה סופסלתי, היה קשה לי לקבל את זה. אם הייתי נולד בצרפת או באנגליה הייתי מגיע לטופ של הכדורגל העולמי". וגם: היחסים עם אביו ("עושה מה שהוא רוצה"), ברק בכר ("מעריך אותו") ואלונה ברקת: "היחסים בינינו מדהימים"

"התחושה של לשבת על הספסל בלבלה אותי, במיוחד כשהייתי בכושר טוב. היה לי קשה לקבל את זה, אני לא מבין למה סופסלתי". כך סיפר, בין השאר, קשר הפועל ב"ש, מאור בוזגלו, בראיון מטעם עצמו אותו קיים בחשבון הפייסבוק שלו היום.

  

לטבלת ליגת העל

 

"חיבור כמו שיש העונה בב"ש, אין באף מקום בעולם", הוסיף השחקן. "העובדה שרוב השחקנים גרים באזור מקל על העניין. האוהדים חמים, לטוב ולרע. אני מרגיש בבית. למזלי שיחקתי ברוב הקמפיין האירופי, הייתי טוב. היו הרבה רגעים מרגשים, בעיקר השער שהבקעתי בסן סירו. היה קמפיין מטורף, הייתי בכושר הטוב ביותר בחיים שלי".

 

"בבאר שבע אני מרגיש בבית". בוזגלו (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
"בבאר שבע אני מרגיש בבית". בוזגלו(צילום: אורן אהרוני)

 

"ברק בכר הוא מאמן מצוין, אני מעריך אותו מאוד", התייחס בוזגלו למאמנו. "קשה להתמודד עם כל כך הרבה כוכבים בקבוצה. מעריך את הכנות שלו, לא קל למאמן להגיד לי מה שהוא אמר בזמן שביליתי על הספסל".

 

כזכור, בוזגלו, שחוזהו יסתיים לאחר המשחק האחרון של העונה מול בני סכנין בשבת, עבר ביום שלישי ניתוח לאיחוי קרע ברצועה הצולבת בברכו, מה שיגרום לו להיעדר מהמגרשים לפחות חצי שנה. "אני מסיים חוזה וזה לא קל להתמודד עם דבר כזה, גם בעולם", הסביר. "אם הייתי נולד בצרפת או באנגליה הייתי מגיע לטופ של הכדורגל העולמי. אולי אם היה לי דרכון גם אני כבר הייתי חתום בקבוצה אחרת אחרי העונה המטורפת הזו".

 

למה הוא ספסל את בוזגלו? את זה גם הקשר לא מבין. בכר (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
למה הוא ספסל את בוזגלו? את זה גם הקשר לא מבין. בכר(צילום: אורן אהרוני)

 

על הבעלים של הפועל ב"ש, אלונה ברקת, היו לבוזגלו רק מילים טובות. "היחסים האישיים ביני לבינה מדהימים, אך יש הפרדה ברורה מהחלק העסקי. את זה אני משאיר לאבי ולסוכן. אני מעריך את אלונה מאוד, את כל מה שעשתה בקבוצה. את זה אי אפשר לקחת ממנה. במיוחד בחלק הערכי".

  

"היחסים האישיים בינינו מדהימים". ברקת (צילום: הרצל יוסף) (צילום: הרצל יוסף)
"היחסים האישיים בינינו מדהימים". ברקת(צילום: הרצל יוסף)

 

על אביו התייחס בוזגלו: "הרבה פעמים אמרתי לו 'אבא תפסיק, זה לא מתאים'. התווכחנו, הגענו לטונים גבוהים. ועדיין הוא קם בבוקר ועושה מה שהוא רוצה". לבוזגלו היה מה להגיד גם על הקהל, "מאז המשברים עם המועדון התחיל גם המשבר עם הקהל. מהיום הראשון בבאר שבע אהבו אותי, חיבקו אותי, אבל בשנתיים האחרונות זה קצת התערער, הקהל ניזון מהתקשורת".

 

"האוהדים לא יודעים בדיוק מה קורה ואני לא יכול לדבר ולהסביר. אני לא יכול להגיב לכל דבר. אומרים 'חמדן, שקרן', אבל אולי בגלל שאני חסין, אני לא מתייחס. אני יכול להבין את האוהדים, בכל בוקר הם רואים כותרת שאני רוצה לעזוב - גם אני הייתי אומר 'שיילך'. יש משבר עם האוהדים, אני יכול להבין אותם, אבל לא להסכים איתם".

 

"מבין את האוהדים, אך לא מסכים איתם", מאור בוזגלו (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
"מבין את האוהדים, אך לא מסכים איתם", מאור בוזגלו(צילום: ראובן שוורץ)

 

שחקני נוער יישבו על הספסל במשחק הנעילה

מאמן האלופה, ברק בכר, החליט שעל ספסל המחליפים במשחק הנעילה של העונה ישבו רק שחקני נוער יחד עם השוער הצעיר גל נבון. מלכי השערים של הקבוצה בליגה, בן שהר וטוני ווקאמה, שכל

 אחד מהם כבש 14 שערים, לא יקבלו דקות. ווקאמה, ג'ון אוגו ומיגל ויטור כבר יצאו לחופשות במולדתם, בעוד ששהר אמור לקבל מנוחה.

 

על פי פרסומים בניגריה, קבוצת הצמרת הטורקית בסקשהיר מעוניינת לרכוש את אוגו, כמו גם קבוצות מהליגות הסינית והגרמנית. לפני המשחק בשבת ייערך משחק ראווה של קבוצת הוותיקים של המועדון לזכרו של אוהד הקבוצה בנצי בלומנפלד ז"ל.


פורסם לראשונה 18/05/2017 08:27

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
מאור בוזגלו
צילום: עוז מועלם
מומלצים