שתף קטע נבחר

מימר: "אפשר לזכות באליפות בעונה הבאה"

מאמן בית"ר ירושלים סיכם עונה אחרי ה-0:2 על מכבי ת"א והבטחת הכרטיס לאירופה: "לא חלמתי שבית"ר תיקח אותי, בטוח שאם הייתי נשאר בכפר סבא הייתי משאיר אותה בליגה. מקום שלישי זה המינימום. אולי אוחנה יביא אותנו לגבהים חדשים"

בית"ר ירושלים השיגה הערב (שבת) את הכרטיס לאירופה בסטייל, אחרי שסיימה את העונה במקום השלישי בזכות ה-0:2 הקליל שלה על מכבי ת"א בנתניה.

 

חלוץ בני סכנין בדרך לבירה

 

המאמן שרון מימר אמר בסיום: "זו הייתה עונה חלומית, או בעצם חצי עונה חלומית. מאמני העונה הם כאלה ששרדו את כל העונה בקבוצה אחת. זה חלום מבחינתי להגיע למועדון ענק שאני נהנה בו כל יום. הסגל פה הוא חזק, מקום שלישי הוא המינימום. טביב עובד קשה כדי לחזק את הקבוצה, ואם הכל יתממש אפשר לזכות באליפות".

 

שרון מימר חוגג עם השחקנים. "מקום שלישי זה המינימום" (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
שרון מימר חוגג עם השחקנים. "מקום שלישי זה המינימום"(צילום: ראובן שוורץ)

 

על ההצטרפות העתידית של אלי אוחנה אמר מימר: "מרגישים את ההתרגשות של כל אחד במערכת, האנרגיה עולה למקומות מטורפים. כשהוא יגיע זה ירים את כולם עוד יותר. המקום הזה חי על האנרגיות והאמוציות ואלי יביא אותנו לגבהים חדשים".

 

מימר הוסיף: "מאמין שהשבוע אחתום על חוזה חדש. לא חלמתי שבית"ר תיקח אותי אחרי שפוטרתי מכפר סבא. אני בטוח שאם הייתי נשאר בכפר סבא הייתי משאיר אותה בליגה, אבל זה מה שקרה. אם התוכניות יתממשו אני מאמין שתהיה פה קבוצה מאוד חזקה בעונה הבאה".

 

ככה נראית קבוצה שהבטיחה מקום באירופה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
ככה נראית קבוצה שהבטיחה מקום באירופה(צילום: ראובן שוורץ)

 

בית"ר תכנס מחר מסיבת עיתונאים במהלכה צפוי הבעלים אלי טביב להודיע על העברת זכויות הניהול בשנתיים הקרובות לאלי אוחנה. מרבית הפרטים כבר סוכמו בין השניים, ורק אם תצוץ מחלוקת בלתי צפויה של הרגע האחרון ההסכם ביניהם יטורפד. טביב גם צפוי להודיע על המשך ההתקשרות עם שרון מימר באופן רשמי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
בית"ר חוגגת
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים