שתף קטע נבחר

רשמית: ניר קלינגר יאמן את הפועל חיפה

בעלי הקבוצה, יואב כץ, סיכם עם המאמן כי הוא יעמוד בראש המערכת המקצועית עם סמכויות נרחבות. קלינגר: "שמח להמשיך". מסע שכנועים להחתמת הרוש

עכשיו זה רשמי: ניר קלינגר יאמן בעונה הבאה את הפועל חיפה. בעלי הקבוצה, יואב כץ, סיכם עם קלינגר כי הוא יעמוד בראש המערכת המקצועית עם סמכויות נרחבות.

 

בפעמיים הקודמות בהן אימן קלינגר בהפועל חיפה זכתה הקבוצה בגביע הטוטו (2013) וסיימה במקום הגבוה ביותר מאז שבה לליגת העל ב-2009 (מקום שמיני, אשתקד). "שמח להמשיך ולהוביל מקצועית את המועדון", סיפר קלינגר לאחר המינוי.

 

נשאר במערכת. קלינגר (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
נשאר במערכת. קלינגר(צילום: ראובן שוורץ)

הגיעו להסכם. קלינגר ויואב כץ (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
הגיעו להסכם. קלינגר ויואב כץ(צילום: ראובן כהן)

 

מסע שכנועים להחתמת הרוש

ובעניין אחר: בהפועל חיפה ממשיכים בניסיונות למצוא מחליף לשוער ההולנדי פיט פלטהאוזן שלא ימשיך בעונה הקרובה. כפי שפורסם ב-ynet ספורט, בקבוצה פנו לא מכבר לשוער אריאל הרוש, שהבהיר מצידו כי הוא מחפש אופציות בחו"ל.

 

הרוש (משמאל). תחת מכבש לחצים (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
הרוש (משמאל). תחת מכבש לחצים(צילום: אורן אהרוני)

 

עם זאת, בהפועל חיפה לא מוותרים על הרוש ומנסים לשכנע אותו להגיע. "אנחנו רוצים אותו מאוד", אמר גורם במועדון. "יושבים עליו כל היום ומפעילים מכבש לחצים. נקווה שבסופו של דבר זה יסתדר לנו".

 

בנוסף, בצוות המקצועי משקיעים מאמצים למציאת חיזוק לחוליית ההגנה. אם יימצא בלם איכותי, ייתכן שהדבר יוביל לסיום דרכו של אושרי רואש במועדון, שמעמדו בשלב הזה אינו ברור.  

 

יובל אבידור, שלא ימשיך בבני סכנין, הוצע להפועל חיפה אך בשלב הזה אין תמימות דעים לגבי צירופו. מעבר לכך, לטענת אנשי המועדון הם מעדיפים כאמור להתחזק קודם כל בחלק ההגנתי, וזאת מנקודת הנחה שחוליית ההתקפה של הקבוצה טובה. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ניר קלינגר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים