שתף קטע נבחר

קלאודמיר חתם לעונה נוספת בבית"ר ירושלים

הקשר הברזילאי (32) האריך את חוזהו. במועדון תולים תקוות באלי אוחנה ומקווים שיעזור לשפר את ההישגים: "כל קבוצה חייבת להחזיר סמל כזה, הוא ימנף אותנו לגבהים חדשים"

החתמה ראשונה בעידן אלי אוחנה בבית"ר ירושלים: קלאודמיר פריירה האריך את חוזהו וחתם לעונה נוספת בקבוצה באותם תנאים. הקשר הברזילאי, שיהיה באוגוסט בן 33, צפוי להשלים בכך עונה רביעית במדי בית"ר.

 

 

בבית"ר אופטימיים מאוד לקראת העונה שבפתח, בעיקר לאחר הגעתו של אוחנה למועדון. בקבוצה בטוחים שנציג הבעלים יתרום רבות מהידע שלו ולהגדלה משמעותית במכירת המנויים. "להחזיר סמל כזה זה חובה בכל מועדון", אמרו בבית"ר. "אין ספק שאלי שמוערך מאוד פה ובכלל בכדורגל הישראלי. הוא האיש הנכון שימנף את המועדון הזה לגבהים חדשים". בשנה שעברה נמכרו 3,500 מנויים והעונה מקווים שהמספר יעלה ל-5,000.

 

אוחנה, קלאודמיר והסוכן איתן מזרחי. הברזילאי ימשיך (צילום: פרטי) (צילום: פרטי)
אוחנה, קלאודמיר והסוכן איתן מזרחי. הברזילאי ימשיך(צילום: פרטי)
 

היום (ד') תחל הקבוצה את אימוניה בסגל חסר, ללא שחקני הנבחרת ועם מספר שחקנים צעירים. בהמשך יוחלט מי מהם יישאר בסגל. יש לציין כי פתיחת האימונים עדיין אינה רשמית, אבל במועדון

נערכים להגעת האוהדים הנוהגים כמיטב המסורת לפוצץ את אימון הפתיחה. 

 

בבית"ר לא מתלהבים מהרעיון לצרף את החלוץ אלי אלבז השייך להפועל חיפה, בעיקר בגלל הדרישות מצידו של יואב כץ. הבעלים של הפועל חיפה אמר לאלי טביב בשיחת טלפון: "אלבז יעבור רק תמורת 600 אלף שקל" . טביב עצמו טוען כי חיפה היא זו שהציעה לו את השחקן: "אם הפועל חיפה לא רוצה אותו, למה היא מציעה אותו ועוד דורשת סכום כזה גבוה?".

 

פערים משמעותיים קיימים עדיין במו"מ עם יובל שבתאי, שדורש חוזה לשנתיים. בעמדת המגן הימני מועמדים עופר ורטה ואייל משומר. 


פורסם לראשונה 07/06/2017 10:20

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: פרטי
אלי אוחנה וקלאודמיר
צילום: פרטי
מומלצים