שתף קטע נבחר

ציון צמח בדרך לבית"ר ירושלים

קשר הפועל עכו עומד לחתום על חוזה לשלוש שנים. במועדון מעוניינים גם בברק יצחקי, שלומי אזולאי ויוסי בניון. לוטם זינו יגיע להתרשמות

קשר הפועל עכו, ציון צמח בדרך לבית"ר ירושלים. מרבית הפרטים בין הצדדים סוכמו והשחקן צפוי לחתום על חוזה ארוך טווח ל-3 עונות, עם אופציה להמשך התקשרות נוספת. "רוצה להודות להפועל עכו", סיפר צמח בפוסט שהעלה לפייבוק. "שמח להגשים חלום לשחק במועדון גדול כמו בית"ר ירושלים. אתן את כל כולי על המגרש בשביל להצליח ומחכה כבר למשחק הראשון, לעיני הקהל המדהים של בית"ר".

 

בית"ר ירושלים בודקת גם את האפשרות לצרף  ממכבי תל אביב את ברק יצחקי, שלומי אזולאי ויוסי בניון. פנייה לקרויף כבר נעשתה וכעת ממתינים במועדון לאישורו. גם עופר ורטה ואלי אלבז מועמדים להגיע.

 

המגן אנטואן קונט צפוי להגיע היום. ז'ורזי'ניו שהצטרף מבני סכנין כבר נחת והחל להתאמן. ביום חמישי הקבוצה תצא למחנה אימונים בהונגריה. אם קונט לא יגיע לארץ עד אז הוא יצטרף למחנה ביום חמישי בהונגריה. לוטם זינו צפוי להצטרף לאימונים לצורך התרשמות.

 

הוועדה להעברת זכויות הניהול נפגשה הערב ואישרה את העברת זכויות הניהול בבית"ר ירושלים לידי אלי אוחנה. הוועדה התנתה את ההעברה במספר תיקונים משפטיים להסכם שצריכים להתבצע בתוך 10 ימים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
ציון צמח
צילום: גיל נחושתן
מומלצים