שתף קטע נבחר

בני יהודה פתחה את אימוניה

עם יוסי אבוקסיס שחזר לקווים וסגל דליל, מחזיקת הגביע התחילה את ההכנות לקראת העונה הבאה. בן תורג'מן סיכם בקבוצה

לעיני כ-30 אוהדים בלבד, בני יהודה קיימה הערב (ג') את האימון הראשון לקראת עונת 2017/18. כשעל הקווים המאמן יוסי אבוקסיס שמגיע לקדנציה שלישית. אורי גוטמן בנו של אלי גוטמן יהיה עוזרו, ואבנר עיני מאמן הכושר.

 

בעוד כחודש תקיים בני יהודה את משחקה הראשון בסיבוב השני במוקדמות הליגה האירופית, ובינתיים הקבוצה עם סגל דליל כשהתנועה בעיקר בכיוון אחד - החוצה. רק בן תורג'מן, מגן הפועל באר שבע, סיכם במחזיקת הגביע.

 

פותחים עונה (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
פותחים עונה(צילום: עוז מועלם)

יוסי אבוקסיס וגוטמן (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
יוסי אבוקסיס וגוטמן(צילום: עוז מועלם)

 (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
(צילום: עוז מועלם)

 

רק תשעה שחקנים מהקבוצה הבוגרת נטלו חלק באימון כשהיתר הם שחקנים צעירים שסיימו את הקדנציה בקבוצת הנוער. בין המוכרים שהגיעו הם הקפטן איציק עזוז, מאור קנדיל שחתם לשלוש שנים, אלמוג בוזגלו, סתיו פיניש, דולב חזיזה. גם דובב גבאי שקיבל הודעה כי הוא לא ממשיך בא לשמור על כושר. אביעד בורלא חזר מעונת השאלה בהפועל פ"ת.

 

 

 

 

אנטוניו מרשיץ', שבקבוצה מנסים להשתחרר מחוזהו לשנתיים נוספות, נטל חלק באימון וייתכן שבשלב זה המאמן יוסי אבוקסיס יתן לו הזדמנות נוספת. צמד הליטאים השוער אמיליוס זובאס והחלוץ נריוס ולסקיס, קיבלו כמה ימי חופשה והם צפויים להגיע בתחילת השבוע.

 

בן תורג'מן סיכם

בני יהודה הודיעה היום (ג') כי נסגרה עסקת העברתו של בן תורג'מן לקבוצה. המגן נפרד מהפועל ב"ש וסיכם את תנאיו בקבוצתו של יוסי אבוקסיס.

 

בחלון העברות הנוכחי נפרדה בני יהודה משון גולדברג ובן צעירי, ולמעשה מדובר ברכש הראשון שלה מאז שאבוקסיס חזר לקבוצה מבני סכנין. בעונה שעברה רשם המגן (28) 14 הופעות במדי האלופה, אליה הגיע בקיץ 2013 מנצרת עילית. במהלך התקופה עבר תורג'מן בהשאלה להפועל עכו ולהפועל פ"ת.

 

תורג'מן. מצא בית חדש (צילום: בני יהודה) (צילום: בני יהודה)
תורג'מן. מצא בית חדש(צילום: בני יהודה)
 

 


פורסם לראשונה 13/06/2017 15:35

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
יוסי אבוקסיס
צילום: עוז מועלם
מומלצים